in die post van 17:11 staat dat ik het al WIST en als ik dan vraag oh sinds wanneer dan kun je niet verwijzen naar een post waarin staat dat ik het toen al zou wetenquote:
Als je iets niet wil dan is er altijd een excuus.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
want je hebt geen vrienden die het zouden willen hebben? zou dat overigens ook niet doen maar het is wel een excuusje ofcourse
Enigszins, waarvoor dank.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
in die post van 17:11 staat dat ik het al WIST en als ik dan vraag oh sinds wanneer dan kun je niet verwijzen naar een post waarin staat dat ik het toen al zou wetenwerkt dit ophelderend
nee dat vind ik echt kut voelen of ik moet gewoon heel erg moe en/of dronken zijn. Dan naar bed getild wordenquote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:13 schreef JimmyDean het volgende:
Behalve Cachie zitten er niet echt mooie vrouwen hier. Misschien SE maar dat blijft gissen.
Oke dan enkel in dergelijke situatiesquote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee dat vind ik echt kut voelen of ik moet gewoon heel erg moe en/of dronken zijn. Dan naar bed getild worden![]()
![]()
Ik heb net nog een mooie selfie gemaaktquote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb gewoon een selfie gestuurd die per ongeluk super goed gelukt was op mijn 15e.
Stuur maarquote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb net nog een mooie selfie gemaakt
Watjequote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:16 schreef JimmyDean het volgende:
Gvd ben al een paar dagen half ziek en allerlei dingen gepland dit weekend... Lekker feesten met griep en een loopneus
hahaquote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb gewoon een selfie gestuurd die per ongeluk super goed gelukt was op mijn 15e.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |