koekoekquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je moet eens een keer je deprimerende paardenbek houden, met je lelijke inhammen. Klootviool
hahaquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je moet eens een keer je deprimerende paardenbek houden, met je lelijke inhammen. Klootviool
Qua dat laatstequote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
neutraal qua, welke tijd moet worden afgeschaft, of neutraal qua, hoeft niet afgeschaft te worden? Iedere keer die klok verzetten is een aanslag op je ritme, is gewoon niet goed.
Oh bedoelde niet pietjeprecies, maar meer van dit is niet mijn discussiequote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee maar goed jouw vraag dan, in ieder geval de aanzet van dit onderwerp whatever
Tja, die mensen zijn nou eenmaal mentaal erg zwak begaafd.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
die interviews toenMag hopen dat het een grapje is dat mensen dan denken dat we ander soort weer krijgen
Maar je hebt wat mij betreft alsnog gewonnenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh bedoelde niet pietjeprecies, maar meer van dit is niet mijn discussie![]()
![]()
Hahaquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:55 schreef scrupuleus het volgende:
nou jongens toch, dit kan toch niet in onze vredelievende sc
nou nou nouquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
kan ik toch niets aan doen joh homoquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Haha heeft Tardis inhammen ja? Wat een kneus
Zozo, witte ridder Zosk. Kleine piemel, maar grote mond op FOK! Lekker bezig makker.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar je hebt wat mij betreft alsnog gewonnen
yesquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar je hebt wat mij betreft alsnog gewonnen
Ik ben echt dol op jou, mafkees.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
ik spuug op chips. bah.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:57 schreef Crack_ het volgende:
Nu weer even simpel please, welk chipsmerk is jullie favoriet
Ik ben een gele ridden hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zozo, witte ridder Zosk. Kleine piemel, maar grote mond op FOK! Lekker bezig makker.
De enige echtequote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:57 schreef Crack_ het volgende:
Nu weer even simpel please, welk chipsmerk is jullie favoriet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |