Dan zit er alsnog een verschil tussen iedereen zelf kiezen en ieder buurland een andere tijd, of van west naar oost subzones indelen. Waar mijn persoonlijke voorkeur dan naar het laatste zou gaan. n als ik zo de artikelen over dit onderwerp lees denken de mensen die daar over gaan beslissen er ook zo ongeveer over, alleen dan "nog" minder tijdzones/keuzes.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het is wel degelijk nodig, omdat als we de Duitse tijd gaan overnemen, het hier pas om 10 uur licht wordt in de winter... En die aanname dat het ingewikkeld is is dus niet gesubstantieerd.
Daarbij zijn de bestaande tijdzones super arbitrair en in sommige gevallen (zoals Nederland) wijken ze erg af van wat de natuurlijke tijd zou zijn.
Dit is toch geen nieuws. Lubach had hier al een dingetje over.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:49 schreef JimmyDean het volgende:
@:zosk en @:crack_
https://nos.nl/artikel/22(...)ant-op-schuiven.html
Blijkbaar wel voor mensen hier.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit is toch geen nieuws. Lubach had hier al een dingetje over.
Your loss hansjequote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
echt hè, die kan je nooit meer serieus nemen in wat voor discussie dan ook
Maar daar ging deze discussie in eerste instantie wel omquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat gaat sowieso niet gebeuren natuurlijk.
hij had die discussie al gewonnen en is nu op naar de volgendequote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar daar ging deze discussie in eerste instantie wel om
niet gekliktquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:49 schreef JimmyDean het volgende:
@:zosk en @:crack_
https://nos.nl/artikel/22(...)ant-op-schuiven.html
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij had die discussie al gewonnen en is nu op naar de volgende
het was überhaupt geen discussiequote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb op meerdere van dit soort afdelingen gewerkt en bij 9/10 bedrijven is dit gewoon niet op orde, is er geen ruimte/tijd/geld om dit te controleren, hoe weinig moeite dit ook kost.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bij veel dingen snap ik dit maar bij een super groot deel kan dit makkelijk, is er meer dan genoeg tijd en kost het eigenlijk ook geen extra tijd om het te laten controleren. Maarja, echt geen idee waarom dat dan niet gebeurd. Kost wel gewoon extra tijd en moeite dan het alleen doen maar als dat echt de reden isdan alsnog slecht
die interviews toenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit is toch geen nieuws. Lubach had hier al een dingetje over.
Nee maar goed jouw vraag dan, in ieder geval de aanzet van dit onderwerp whateverquote:
ik klik echt nooit op jouw linkjes en alles wat jij zegt om mij wat te leren lees ik toch niet want wat ik net al zei, fucking vermoeiend ben jequote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee je zou eens wat leren, eigenwijze snol
Ik ben neutraal in het zonder consent neuken van je oogkas, debiel.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:52 schreef Zosk het volgende:
Ik vind sub-tijdzones een prima idee overigens, maar ik ben neutraal wat betreft het afschaffen van de zomer-/wintertijd
neutraal qua, welke tijd moet worden afgeschaft, of neutraal qua, hoeft niet afgeschaft te worden? Iedere keer die klok verzetten is een aanslag op je ritme, is gewoon niet goed.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:52 schreef Zosk het volgende:
Ik vind sub-tijdzones een prima idee overigens, maar ik ben neutraal wat betreft het afschaffen van de zomer-/wintertijd
Je moet eens een keer je deprimerende paardenbek houden, met je lelijke inhammen. Klootvioolquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben neutraal in het zonder consent neuken van je oogkas, debiel.
Dit is mijn ervaring ook maar dan dat er wel gewoon tijd/ruimte/geld voor is maar het wordt simpelweg niet gedaanquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb op meerdere van dit soort afdelingen gewerkt en bij 9/10 bedrijven is dit gewoon niet op orde, is er geen ruimte/tijd/geld om dit te controleren, hoe weinig moeite dit ook kost.
Haha heeft Tardis inhammen ja? Wat een kneusquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je moet eens een keer je deprimerende paardenbek houden, met je lelijke inhammen. Klootviool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |