de frontpagecommunity is wel een geval apart jaquote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:53 schreef HPLC het volgende:
Academici reageren op Baudet met open brief
Ik vind die reacties hier altijd wel mooi
Die hoogleraren zijn echt dom!!!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
de frontpagecommunity is wel een geval apart ja
Die heb ik nog nooit op, keertje proberen danquote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Croky satéheb je die ooit op
lays is ook wel goed maar die chips zijn te netjes
Kroepoek saté is ook lekkerquote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit op, keertje proberen dan
Ook echt een gmail account hiervoor gebruikenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:53 schreef HPLC het volgende:
Academici reageren op Baudet met open brief
Ik vind die reacties hier altijd wel mooi
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Voor 12 april moet er een plan komen waar beide kanten het mee eens zijn.
Ik zie het niet gebeuren.
Jezus man, vraag me af of de brexit stemmers hier zelf wel blij mee zijn?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
is nog niks definitief, maar gaat nu wel af op no-deal
koop dan ook het kroketje?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit op, keertje proberen dan
brexit means brexitquote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Jezus man, vraag me af of de brexit stemmers hier zelf wel blij mee zijn?
Ja precies dit.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:07 schreef McGrath het volgende:
dat dit een zooitje was had je best aan kunnen zien komen, als je dan toch leave hebt gestemd dan moet je dat zooitje maar ook voor lief nemen
Maar de mensen die leave hebben gestemd waren voornamelijk ouderen. Ouderen roepen sneller 'VROEGAH WAS ALLES BETER' zonder echt te relativeren verder en dan krijg je dus dit?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:07 schreef McGrath het volgende:
dat dit een zooitje was had je best aan kunnen zien komen, als je dan toch leave hebt gestemd dan moet je dat zooitje maar ook voor lief nemen
Daarom willen ze dus geen referendum houdenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja precies dit.
Laat 't maar misgaan dan, als ze het per se willen. Al heb ik het idee dat als je nu opnieuw een referendum zou houden dat remain zou winnen.
de stemming voor een 2e referendum heeft ook meer voorstemmen gehaald dan welke stemming voor de May-deal dan ook. en dat zegt wel wat aangezien de oppositie natuurlijk de kleine is.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja precies dit.
Laat 't maar misgaan dan, als ze het per se willen. Al heb ik het idee dat als je nu opnieuw een referendum zou houden dat remain zou winnen.
Moeten ze wetenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daarom willen ze dus geen referendum houden
Daarvoor zijn het conservatieven, it's all in the namequote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar de mensen die leave hebben gestemd waren voornamelijk ouderen. Ouderen roepen sneller 'VROEGAH WAS ALLES BETER' zonder echt te relativeren verder en dan krijg je dus dit?
daarom gewoon na je 50ste een spuitjequote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar de mensen die leave hebben gestemd waren voornamelijk ouderen. Ouderen roepen sneller 'VROEGAH WAS ALLES BETER' zonder echt te relativeren verder en dan krijg je dus dit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |