SPOILER: plaatjes per etappeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HIstorie
2008 Gustavo César (ESP) Karpin–Galicia
2009 Alejandro Valverde (ESP) Caisse d'Epargne
2010 Joaquim Rodríguez (ESP) Team Katusha
2011 Michele Scarponi (ITA) Lampre–ISD
2012 Michael Albasini (SUI) GreenEDGE
2013 Dan Martin (IRL) Garmin–Sharp
2014 Joaquim Rodríguez (ESP) Team Katusha
2015 Richie Porte (AUS) Team Sky
2016 Nairo Quintana (COL) Movistar Team
2017 Alejandro Valverde (ESP) Movistar Team
2018 Alejandro Valverde (ESP) Movistar Team
https://www.voltacatalunya.cat/en Game On![]()
Even afwachten wie er Sunweb gaan helpen om te controleren (Mitchelton wellicht) maar bij een sprint lijkt hij mij de topfavoriet ja.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:55 schreef naatje_1 het volgende:
Kunnen we Matthews weer opschrijven voor vandaag?
Laatste dag wordt sowieso vuurwerk ja, vooral omdat die etappe veel meer gemaakt is voor Yates/Bernal dan voor Lopez, die heeft regelmatig moeite met die korte, explosieve klimmetjes.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:00 schreef naatje_1 het volgende:
Tevens, aangezien er niet echt meer bergetappes zijn, kunnen we Lopez al opschrijven voor het klassement, of wordt de laatste dag echt vuurwerk door al die heuveltjes in de finale?
Er willen wel eens kleine verschillen ontstaan in laatste rit. Maar ik zou niet rekenen op een minuut of zo. Eerder secondenwerk.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:00 schreef naatje_1 het volgende:
Tevens, aangezien er niet echt meer bergetappes zijn, kunnen we Lopez al opschrijven voor het klassement, of wordt de laatste dag echt vuurwerk door al die heuveltjes in de finale?
Het schijnt zondag te gaan regenen in Barcelona, dus de kans is best groot dat hij in het ziekenhuis eindigt.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:00 schreef naatje_1 het volgende:
Mitchelton heeft andere prioriteiten lijkt me. Het zal moeten komen van Arkea (lol), Euskadi (lol), CCC (lol), Bagrijn (lol) en Africa's Team (lol).quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Even afwachten wie er Sunweb gaan helpen om te controleren (Mitchelton wellicht) maar bij een sprint lijkt hij mij de topfavoriet ja.
4 mannen moeten ze nog wel kunnen controleren lijkt mij.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mitchelton heeft andere prioriteiten lijkt me. Het zal moeten komen van Arkea (lol), Euskadi (lol), CCC (lol), Bagrijn (lol) en Africa's Team (lol).
Die kampt nog met de naweeën van zijn val. Dat is heel jammer, aangezien dit een mooie ronde is voor Antwan.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:35 schreef Mani89 het volgende:
Antwan heb ik nog helemaal niet gezien dit rondje, die mag wel weer even gaan trainen in Oostenrijk met Sjonnie.
Goh wat jammer zeg.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die kampt nog met de naweeën van zijn val. Dat is heel jammer, aangezien dit een mooie ronde is voor Antwan.
Sunweb, Arkéa-Samsic, Bahrain-Merida et Dimension Data continuent de collaborer en tête de peloton, mais l’écart augmente : 3’45.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
4 mannen moeten ze nog wel kunnen controleren lijkt mij.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sunweb, Arkéa-Samsic, Bahrain-Merida et Dimension Data continuent de collaborer en tête de peloton, mais l’écart augmente : 3’45.
twitter:CafeRoubaix twitterde op vrijdag 29-03-2019 om 16:37:00World Champion Alejandro Valverde has announced that he will retire in 2021. reageer retweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |