Waar de meisjes zich liggend, staande weten te houdenquote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:48 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Waar de meisjes zich liggend staande weten te houden
Er moet zeker wat vers bloed in en deze keer eens iemand met blijvende pit.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:48 schreef DKUp het volgende:
Tijd voor een nieuwe inwoner zou je denken.
Als ik kijk naar wat er de laatste tijd is binnengekomen. Dan zal de nieuwe inwoner waarschijnlijk zijn of haar bed nog niet uit zijn.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:48 schreef DKUp het volgende:
Tijd voor een nieuwe inwoner zou je denken.
Als de daad met het schuim ook op de streams de volgen is zeg ik doenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:50 schreef DKUp het volgende:
Waarom zou een prostituee niet passen in Utopia trouwens?
Hij of zij zou zich wel nuttig maken en geld binnenharken.
Voor een dubbeltje foelie, en voor een kwartje Maggiquote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:50 schreef DKUp het volgende:
Het begon met als troost voor Franny die TimTim zo miste. Om haar wat afleiding te geven kwam er een dame voor haar i.v.m. het dansen waar ze van houdt. Ze wil kinderen geen les meer geven en nu maar zelf doen. Vind alles een beetje hetzelfde en zelfs een beetje lachwekkend.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:49 schreef Dotteke het volgende:
Vindt het markt schuim het nu echt leuk om een dansje te zien van die twee?
ALs het nu kinderen waren van een tot een jaartje of 12 die gaan staan dansen is het nog lief.
Dit is zielig.
[ afbeelding ]
Dan krijgen ze gewoon een masker op achterquote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:51 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Als de daad met het schuim ook op de streams de volgen is zeg ik doen![]()
Ja, ze doen maar om wat te doen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:51 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het begon met als troost voor Franny die TimTim zo miste. Om haar wat afleiding te geven kwam er een dame voor haar i.v.m. het dansen waar ze van houdt. Ze wil kinderen geen les meer geven en nu maar zelf doen. Vind alles een beetje hetzelfde allemaal en zelfs een beetje lachwekkend.
Word Wyatt dan in zijn kont genomen of mag hij aan gaan drukken?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dan krijgen ze gewoon een masker op achter
Meneertje buiten de poort een niksquote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:51 schreef Dotteke het volgende:
Jessie wil de mensen op de markt laten turven tussen de 60 en de 90 kilo.
De meeste turfjes is dan het gewicht van Merel.
Gelukkig zegt die kwal van een jessie er gelijk achteraan dat hij dat niet kan doen.
Misschien omdat het een familieprogramma schijnt te zijn?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:50 schreef DKUp het volgende:
Spaar me zeg, TimTim net uit beeld, dat wil je toch niet dagelijks zien?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:51 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Als de daad met het schuim ook op de streams de volgen is zeg ik doen![]()
Zal ook nooit wat worden met zijn kwijlenbek.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:52 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Meneertje buiten de poort een niks
De piemel is er al?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:52 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Word Wyatt dan in zijn kont genomen of mag hij aan gaan drukken?
Daar hebben ze ook al vijf jaar schijt aanquote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:52 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Misschien omdat het een familieprogramma schijnt te zijn?
En wéér moet hij haar in het openbaar belachelijk maken. Dat wij dat hier doen is wat anders maar zoiets doe je niet met iemand waar je mee samenwoont. Jessie teert erop.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:51 schreef Dotteke het volgende:
Jessie wil de mensen op de markt laten turven tussen de 60 en de 90 kilo.
De meeste turfjes is dan het gewicht van Merel.
Gelukkig zegt die kwal van een jessie er gelijk achteraan dat hij dat niet kan doen.
Tranny heeft alleen nog iemand nodig om mee te neuken.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:54 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Tranny kan zich lekker gedragen als de slut die ze eigenlijk is nu TimTim controle over haar is verloren
Het lijkt wel of hij gefrustreerd over het gewicht van Merel, hij zit er meer mee dan Merel zelf.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En wéér moet hij haar in het openbaar belachelijk maken. Dat wij dat hier doen is wat anders maar zoiets doe je niet met iemand waar je mee samenwoont. Jessie teert erop.
laat het nou net zijn dat er nog een inwoner mistquote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:55 schreef DKUp het volgende:
[..]
Tranny heeft alleen nog iemand nodig om mee te neuken.
Dat laatste is zeer zeker waar inderdaad.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:54 schreef DKUp het volgende:
[..]
De piemel is er al?
[..]
Daar hebben ze ook al vijf jaar schijt aan
Bij TimTim gedroeg zij zich toch ook al zo?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:54 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Tranny kan zich lekker gedragen als de slut die ze eigenlijk is nu TimTim controle over haar is verloren
Dat kan niet hoor, TimTim is al hard bezig met hun huisje.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:55 schreef DKUp het volgende:
[..]
Tranny heeft alleen nog iemand nodig om mee te neuken.
Zo bemoeit hij zich toch overál mee? Hij bepaalt wat anderen moeten doen en hoé. En Merel vindt hij wel knap en die moet voor de rest dan ook voldoen aan meneer's eisen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het lijkt wel of hij gefrustreerd over het gewicht van Merel, hij zit er meer mee dan Merel zelf.
Een paar weken geleden was het nog 12 uur per dag.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:00 schreef Dotteke het volgende:
Ik werk minstens 2 uur per dag, zegt Jessie.
Jij hebt je opgegeven?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:56 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
laat het nou net zijn dat er nog een inwoner mist
Merel maakt zich de hele dag op!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:00 schreef DKUp het volgende:
Myleentje maakt zich op, gelukkig is het pas 11 uur.
Iemand die jonger, stabieler en “geiler” is dan Tim , makkelijke keuzequote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:00 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat kan niet hoor, TimTim is al hard bezig met hun huisje.
Eindelijk eens eerlijk.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:00 schreef Dotteke het volgende:
Ik werk minstens 2 uur per dag, zegt Jessie.
Volgens mij zelfs vorige week nog.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:01 schreef DKUp het volgende:
[..]
Een paar weken geleden was het nog 12 uur per dag.
Weer geld over de balk smijten.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:01 schreef Dotteke het volgende:
Volgens mij heeft Jessie ballonnen van dieren besteld.
Hij vraagt hoe lang ze mee gaan, en ook hoe lang ze mee gaan als je er mee slaappt.
Geiler dan TimTim bestaat toch niet?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:02 schreef DKUp het volgende:
[..]
Iemand die jonger, stabieler en “geiler” is dan Tim , makkelijke keuze
Dat past niet op het melodietje.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:09 schreef Bumfuzzle het volgende:
Ik wil gerrit in zijn keel slaan en in zijn nieren. Ik wil gerrit in zijn keel slaan en in zijn nieren. Ik wil gerrit in zijn keel slaan en in zijn nieren.![]()
![]()
![]()
Irritant kutjong.
vind het wel humorquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:09 schreef Angelique61 het volgende:
Gerrit doe ff normaal zeg.............ppffff
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2019 11:15:36 ]
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:15 schreef An_0_Niem het volgende:
Ik kom net deze tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:15 schreef An_0_Niem het volgende:
Ik kom net deze tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ouwehoeren is geen fysieke arbeidquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:01 schreef DKUp het volgende:
[..]
Een paar weken geleden was het nog 12 uur per dag.
Timmetje zit vast al weer te schuimbekken voor de streams.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:21 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Franny voert een prive showtje op voor Jessie nadat hij erom vroeg als grap![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Auwquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:21 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Franny voert een prive showtje op voor Jessie nadat hij erom vroeg als grap![]()
![]()
Doe es normaalquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:09 schreef Bumfuzzle het volgende:
Ik wil gerrit in zijn keel slaan en in zijn nieren. Ik wil gerrit in zijn keel slaan en in zijn nieren. Ik wil gerrit in zijn keel slaan en in zijn nieren.![]()
![]()
![]()
Irritant kutjong.
gebrek aan beterquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:35 schreef Mjelleke het volgende:
Die Kaylee heeft totaal geen ervaring met tatoo’s. Hoe kun je dan een shop eisen
Beetje ongedierte en zand er bij in is niet zo erg, maken ze er gewoon zandkoekjes vanquote:
niemand die utopia kan kijkenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:38 schreef Dotteke het volgende:
Wie zit er nu te wachten op voorlichting over dak en thuisloze.
Jij hebt dus blijkbaar niet meegekregen hoe peutertje Gerrit een kwartier lang hetzelfde domme zinnetje aan het zingen was.quote:
Ze weten van gekkigheid niet wat ze doen moeten.quote:
kansloos idd.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze weten van gekkigheid niet wat ze doen moeten.
Hoe kunnen ze nu een leuk tv programma maken van dit.
En dan die vele SL, het slaat nergens op.quote:
koekjes makenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:51 schreef PTLe het volgende:
Wat zijn ze aan het doen hier ?
[ afbeelding ]
Ik hoor het gesprek net aan.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:55 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Shelley dacht dat Dylan vreemd was gegaan
die stond op het punt haar ''luisterfoutje'' met iedereen daar te delenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:56 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Ik hoor het gesprek net aan.
Wat is dat kind infantiel.
Chris heeft lopen stokenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:58 schreef Poezewoes het volgende:
Wat heeft Shelley daar mee te maken, vreemd gaan van anderen?
Nee dat is Dylan, de tattoo artistquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:58 schreef Bumfuzzle het volgende:
Die gozer waar sjellie mee praat, is dat die zwerver die blijft logeren?
Ach jezusquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:59 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Nee dat is Dylan, de tattoo artist
jahquote:
”Er ging een soort van tentoonstelling in kaylies hoofd toen ze mij met jou zag praten”quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:55 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Shelley dacht dat Dylan vreemd was gegaan
quote:
Dat sowieso , Chris stookt vakerquote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:00 schreef Zeyina het volgende:
[..]![]()
Shelley heeft het tegen Chris verteld dat Dylan vreemd was gegaan. Hoezo loopt Chris dan te stoken?
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:06 schreef ANTPQ-36 het volgende:
15:00 de meer spelen.
Veel meer krijgen we niet vandaag?
het is al een maand ''iets te rustig op de steams'' helaasquote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik denk dat er straks een nieuwe inwoner komt, het is mij te rustig op de streams.
Da's waar, maar ik vind de bewoners vandaag extra tam of zo.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:18 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
het is al een maand ''iets te rustig op de steams'' helaas![]()
![]()
Zijn al weken zo tam, zit niets meer in. Af en toe een woordenwisseling van 2 zinnen en dat was het.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Da's waar, maar ik vind de bewoners vandaag extra tam of zo.
Ik weet het niet het is een gevoel.
Smijt er een paar prettig gestoorde mensen bij, met echte humor en zelfspot of zo.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn al weken zo tam, zit niets meer in. Af en toe een woordenwisseling van 2 zinnen en dat was het.
Klotengevoel? Jij!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Da's waar, maar ik vind de bewoners vandaag extra tam of zo.
Ik weet het niet het is een gevoel.
Nieuwe inwoner nog...quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:06 schreef ANTPQ-36 het volgende:
15:00 de meer spelen.
Veel meer krijgen we niet vandaag?
Omdat ze een vijver hebben?quote:
daarna kwam uit haar mond dat vleermuizen hoog vliegenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Mylene; Als een vleermuis je bij kan je hondsdolheid krijgen.
Knakker die ernaast stond wist dat niet, die heeft nooit vleermuizen in zijn omgeving.
Muppet, vleermuizen zijn overal.
Jah.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:32 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
daarna kwam uit haar mond dat vleermuizen hoog vliegen![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee hoor ik voel me wel goed vandaag. [ afbeelding ]
Kay helemaal happy ze ziet een gele vlinder.![]()
Ik verstond een geile vlinder, dacht dat ze Dylan aan zag komen of zo.![]()
Hier rond de flat na zonsondergang vliegen ze af en aan op vliegen/muggenjachtquote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Mylene; Als een vleermuis je bij kan je hondsdolheid krijgen.
Knakker die ernaast stond wist dat niet, die heeft nooit vleermuizen in zijn omgeving.
Muppet, vleermuizen zijn overal.
Nee zij is nogal 'n hoogvliegerquote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:32 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
daarna kwam uit haar mond dat vleermuizen hoog vliegen![]()
Yep in de schemering worden ze actief.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hier rond de flat na zonsondergang vliegen ze af en aan op vliegen/muggenjacht
Echtquote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:36 schreef Dotteke het volgende:
Chris begint weer ff met Dyl over het vreemdgaan wat Shel dacht....man o man waar bemoeit dat wijf zich weer mee. Nog een keer over beginnen Chris kom op je kan het
echt hequote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:38 schreef chufi het volgende:
AVG is niet bekend daar bij de bewoners ... allerlei namen incl. plaatsnaam komen over de streams..
Staat er ergens in de verkoopvoorwaarden dat je daar toestemming voor hebt gegeven?
Yep echt 'n kwal, spreken de andere hem aan is meneer boos en loopt wegquote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:39 schreef Dotteke het volgende:
Mr bemoeial vraagt aan Shel hoe gaat met het schoonmaak rooster.
Wat een vies vuil irritante kwal is het toch ook. Zich overal mee bemoeien.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Te makkelijk Dylan.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:39 schreef sjampoeh het volgende:
jessie loopt weg
dyl: ja dictator, is goed dictatorslappe zak
dylan is zeker een slappe zak ja,durft alleen maar achter iemand rug omquote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:39 schreef sjampoeh het volgende:
jessie loopt weg
dyl: ja dictator, is goed dictatorslappe zak
Er zullen mensen zijn die er op geilen, maar ik zelf zou niet willen dat mijn naam zo maar genoemd zou worden ...quote:
Ja, dat kan die inderdaad niet hebben, dan is hij op zijn kleine pikkie getraptquote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Yep echt 'n kwal, spreken de andere hem aan is meneer boos en loopt weg
quote:
quote:
Als ik haar hoor, den ik aan Endless Days.quote:
Ken ik nietquote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:45 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Als ik haar hoor, den ik aan Endless Days.
Eindeloze dagen......quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:45 schreef MariaElena2018 het volgende:
Nou ik zet af en toe de streams aan maar het is de Katie en dylanshow vandaag. Met Chris en Shell als side kicks....
Afschuwelijk saai he?
Of hij zegt dat er niet over gesproken mag worden.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Yep echt 'n kwal, spreken de andere hem aan is meneer boos en loopt weg
Ze wijkt uit naar Laren...quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:46 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
naar het huis van haar moeder misschien![]()
![]()
![]()
![]()
De dagen lijken mij eindeloos met Kaylee. Zwaar irritant dus.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:46 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ken ik niet
serie ?
show ?
film ?
liedje ?
wat wat wat tell me
oh op die fietsquote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:47 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
De dagen lijken mij eindeloos met Kaylee. Zwaar irritant dus.
Bedankt voor de waarschuwing....quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:48 schreef Dotteke het volgende:
Om 14.30 due meerspelen, dan is Erik ook weer terug zegt Chris
Het is de bedoeling dat ze na Utopia ook de naam gaan gebruiken.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:48 schreef freaky40 het volgende:
Doe dan een naam die wat met Utopia te maken heeft. Nietszeggende naam voor een tattooshop.
Het lijkt me juist marketingtechnisch handig om dan juist iets uit Utopia te nemen. Trekt klanten aan.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat ze na Utopia ook de naam gaan gebruiken.
Of juist niet.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het lijkt me juist marketingtechnisch handig om dan juist iets uit Utopia te nemen. Trekt klanten aan.
O, daarom wou ze met je praten, maar dat kan niet.quote:
Dat denk ik niet, denk eerder dat het afschriktquote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het lijkt me juist marketingtechnisch handig om dan juist iets uit Utopia te nemen. Trekt klanten aan.
Het moet jaaaaaaaren meegaan.quote:
en nu weer koekiloekie tegen shelquote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, daarom wou ze met je praten, maar dat kan niet.
Dan ben je echt dom, zegt Chris.
DIt kan niet zegt His, hoe kan je zoiets verkeerd verstaan.
Hoe kan je het er over hebben, dat is toch sneu voor hun.
We kunnen het er beter niet over hebben anders wordt het zo'n ding zegt Chris die er vervolgens over door blijft gaan![]()
Het is toch sneu, een dom gebeuren schei toch uit, zegt Chris.
Merel begint meer en meer op Jessie te lijken, man waar bemoeit zich zich mee.quote:
Ze heeft gewoon gelijk , of je haar nou mag of nietquote:
Mehquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon gelijk , of je haar nou mag of niet
O ja, waarom heeft ze gelijk?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon gelijk , of je haar nou mag of niet
Als het om Daze gaat, dat zou days moeten zijn maar misschien is het bewust zo gespeld.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:01 schreef snetje het volgende:
[..]
In het logo zit een grove fout....eens kijken wie het ziet...![]()
[ afbeelding ]
Stond hier gisteren al Yaksa zag het geloof ikquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:01 schreef snetje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van de ander?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja, waarom heeft ze gelijk?
Het is ook het Utopia van Dyl en Kay, niet iedereen hoeft naar de pijpen van een ander te dansen.
Die deed in het begin ook niets, lag alleen op haar bed te hangen, waar haalt ze het lef vandaag om zich zo bazig op te stellen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:01 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Merel heeft nooit gelijk, voelt zich een beetje het baasje omdat ze boven een groep debieltjes uitsteekt![]()
![]()
Doen ze allemaal, maar geen ander hoeft te beslissen hoe een ander het doet.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Van de ander?
Nee hoor, Keel heeft gewoon teveel geroepen
omdat ze zich verheven voelt boven de andere plebs die nog net iets minder doen dan haarquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die deed in het begin ook niets, lag alleen op haar bed te hangen, waar haalt ze het lef vandaag om zich zo bazig op te stellen.
Niet hoe maar watquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doen ze allemaal, maar geen ander hoeft te beslissen hoe een ander het doet.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nog een krap halfuurtje....maar heb mijn twijfels nu.
Ja en?quote:
Ja mijn gevoel kruipt ook weer terug.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vreselijk he, en dan die oranje kop van haar er bijquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:04 schreef Poezewoes het volgende:
Hoor die Merel, die denkt echt dat ze het voor het zeggen heeft, zelf maanden niks gedaan voor ze met de kleding ging doen.
jij weet elke dag 100% zeker dat er een nieuwe inwoner binnenkomt en wanneer de tijd voorbij is krijg jij elke dag je twijfelsquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Fijn voor je.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:05 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
jij weet elke dag 100% zeker dat er een nieuwe inwoner binnenkomt en wanneer de tijd voorbij is krijg jij elke dag je twijfelsje begint op Billy te lijken
Iets klopt er niet inderdaad maar behalve dat niet symmetrisch is kan de vinger er nog niet op leggen. De tekst staat er ook niet lekker op, amateur ontwerp.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:01 schreef snetje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze heeft voorbeeld genomen aan Jessie. Ze noemen Merel en Jessie niet voor niet de maffiaquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:04 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
omdat ze zich verheven voelt boven de andere plebs die nog net iets minder doen dan haar
Hiske is zelf ook kwetsbaar. We zijn allemaal kwetsbaar.quote:
Snap jij het nu. Mereltje die zelf tijden geen reet heeft gedaan. Haar spullen verkoopt zonder winst.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:05 schreef sjampoeh het volgende:
wanneer komt de groep bij elkaar voor hiske
Ze heeft haar dingetjes maar ik vind haar lachenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:06 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik vind het een vreselijk mokkelmet haar luxe
Iets zegt me dat ze dagelijks bij de Febo douchtquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap jij het nu. Mereltje die zelf tijden geen reet heeft gedaan. Haar spullen verkoopt zonder winst.
Madam wil dat hun geld gaan verdienen zodat ze zich lekker kan gaan douchen.
Daar moet je doorheen prikken.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:06 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik vind het een vreselijk mokkelmet haar luxe
Dat iddquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Daar moet je doorheen prikken.
Beter dan die wijven die zogenaamd kwetsbaar zijn zodat je geen kritiek op ze mag hebben.
Dat zou maar zo eens kunnen, vergeet ze alleen die dikke laag make-up er af te wassenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Iets zegt me dat ze dagelijks bij de Febo doucht
ik vind niemand leuk daarquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Daar moet je doorheen prikken.
Beter dan die wijven die zogenaamd kwetsbaar zijn zodat je geen kritiek op ze mag hebben.
kan ook zonder utopiaquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:09 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Hops dr droom;
ik had graag gewild ..dat hier een busje stond
en dan doei .. ik ga lkkr arme kindjes helpen
Ik vond Merel een van de leukste vrouwen, maar de laatste tijd vindt ik het een feeks worden.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:09 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik vind niemand leuk daarom jessie moet ik soms wel lachen, soms dat cynisme van hem tegen de juiste mensen.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:09 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik vind niemand leuk daarom jessie moet ik soms wel lachen, soms dat cynisme van hem tegen de juiste mensen.
vanaf volgende week dan hoor nu nog nietquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:09 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Hops dr droom;
ik had graag gewild ..dat hier een busje stond
en dan doei .. ik ga lkkr arme kindjes helpen
Dat sloeg op Dil en Kweel, wiens droom een tattooshop is, maar liever niet nu maar volgende week.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:10 schreef chufi het volgende:
[..]
vanaf volgende week dan hoor nu nog niet
Merel heeft zelf maandenlang als een zielig vogeltje op haar bed in de hoek van het huisje gezeten.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap jij het nu. Mereltje die zelf tijden geen reet heeft gedaan. Haar spullen verkoopt zonder winst.
Madam wil dat hun geld gaan verdienen zodat ze zich lekker kan gaan douchen.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:11 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Merel heeft zelf maandenlang als een zielig vogeltje op haar bed in de hoek van het huisje gezeten.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ERik heeft na de dienst de kist gevraagd
om te hergebruiken
win win
wrd anders gewoon in de oven gepleurt
Dat dus, en nu maar jagen achter anderen aan.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:11 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Merel heeft zelf maandenlang als een zielig vogeltje op haar bed in de hoek van het huisje gezeten.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ERik heeft na de dienst de kist gevraagd
om te hergebruiken
win win
wrd anders gewoon in de oven gepleurt
Wie?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:15 schreef sjampoeh het volgende:
ze heeft haar huurcontract opgezegd, ik denk dat we groter groter gaan kopen
O,quote:
Klopt..quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stond hier gisteren al Yaksa zag het geloof ik
quote:Op donderdag 28 maart 2019 13:05 schreef Yaksa het volgende:
Er zit een fout in het logo van de Tattooshop.
Rechts onder gaat een baan geel 2 x achtereenvolgend onder de kruisende baan door terwijl deze de 2e keer eroverheen had gemoeten.
Logo is nu niet meer symmetrisch.
En wegspoelen met een paar biertjesquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:22 schreef sjampoeh het volgende:
erik neem lekker zń pillen.
max 4 per dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |