lol, ze lijkt op iemand die ook metalcovers speelt, ff opzoekenquote:
homofoob, Jimmy kan er ook niks aan doen, zo word je geborenquote:
iets kleinere pluspuntenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:00 schreef HPLC het volgende:
hm toch iets anders, wel dezelfde pluspunten
Deze mannen zijn walgelijk, heeft niets met wel of geen homo te maken.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
homofoob, Jimmy kan er ook niks aan doen, zo word je geboren
fatshamingquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:01 schreef -river- het volgende:
[..]
Deze mannen zijn walgelijk, heeft niets met wel of geen homo te maken.
Over walgelijk gesproken. Zal ik zo patat eten als lunchgenot?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:01 schreef -river- het volgende:
[..]
Deze mannen zijn walgelijk, heeft niets met wel of geen homo te maken.
G E N O Tquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:25 schreef Vanillekwark het volgende:
Stokbroodje pesto mozarella tomaat hiero
Beter fruit eten.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Over walgelijk gesproken. Zal ik zo patat eten als lunchgenot?
Is mijn enige genot ook van de dag aangezien ik maar 1 keer eetnquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daarom zeg ik; LUNCHGENOT BESTE GENOT
Doe je jezelf aan.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is mijn enige genot ook van de dag aangezien ik maar 1 keer eetn
Normale mensen houden dat ook niet volquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
1x op een dag eten hou ik niet vol
Vroeger was dat juist normaal vriendquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:27 schreef Driepink het volgende:
[..]
Normale mensen houden dat ook niet vol
Neem morgen een banaan mee voor de apen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik eet iedere dag uiteraard fruit aangezien mijn lichaam een tempel is
Ik eet het omdat het lekker is, dat het ook gezond is is mooi meegenomen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik eet iedere dag uiteraard fruit aangezien mijn lichaam een tempel is
Wel goed idee eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
beetje peper eroverheen en smullen maar
Morgen neem ik wat broodjes mee, beetje kwark met cruesli erin. Echte powerfood voor een dagje helquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Neem morgen een banaan mee voor de apen.
Dit is ook de reden dat ik elke dag peper over mijn lichaam smeer, maar er gebeurt niets.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
beetje peper eroverheen en smullen maar
Zo erg is een dierentuin nietquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Morgen neem ik wat broodjes mee, beetje kwark met cruesli erin. Echte powerfood voor een dagje hel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |