Mooie TT.quote:Op donderdag 28 maart 2019 22:08 schreef Amphorapotje het volgende:
TT is in alfabetische volgorde natuurlijk.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 22:09 schreef lorrie03 het volgende:
WAAR WE ADRIE, eric en jens niet meer mogen zien
Ik zat idd ff naar dit te kijken , lijkt wel een laag plak wat er op ligtquote:Op donderdag 28 maart 2019 22:13 schreef Amphorapotje het volgende:
[ afbeelding ]
Het schaamrood op de kaken. Of make-up
quote:
Die huid ziet er ook best wel verrot uit trouwensquote:
Als je vergroot wel ja..quote:Op donderdag 28 maart 2019 22:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die huid ziet er ook best wel verrot uit trouwens
Hoef je niet voor te vergroten, rot herken je directquote:
Klopt, maar een cap is wel leuk, toch?quote:Op donderdag 28 maart 2019 22:21 schreef lorrie03 het volgende:
ik vind die Kaylee en dylan zo oninteressant
quote:Op donderdag 28 maart 2019 22:21 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Klopt, maar een cap is wel leuk, toch?
Dil met zijn kaasplankquote:Op donderdag 28 maart 2019 22:24 schreef Angelique61 het volgende:
Ze blijft em maar afkraken die Kaylee
Dat zou ik ook krijgen met een Kayleequote:Op donderdag 28 maart 2019 22:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Plek zat nog.
Dylan heeft een plakzak volgens Kaylee.
Nou Dylan vindt zichzelf steeds erg grappig ...herhaalt steeds dat hij hoopt dat ze dit en dat van hem op beeld hebben ...quote:Op donderdag 28 maart 2019 22:21 schreef lorrie03 het volgende:
ik vind die Kaylee en dylan zo oninteressant
Die zijn de hele dag al niet verstaanbaar dus maakt nu ook niet uit...quote:Op donderdag 28 maart 2019 22:37 schreef ThunderBitch het volgende:
Waarom mogen Dylan en Kaytee smoezelen in bed?
Die had het gezellig met Jens en Erikquote:
Je moet Christel zien rennen wanneer er een BN`r het terrein op komt.quote:Op donderdag 28 maart 2019 22:57 schreef Sambalbaai het volgende:
Kut en Kutter over de Bolle Panter.Ze doet naar over anderen, arrogant, wil in the picture.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 22:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je moet Christel zien rennen wanneer er een BN`r het terrein op komt.
Stoute Shelley,dit is voor jou.#in je mondje.quote:Op donderdag 28 maart 2019 23:01 schreef Amphorapotje het volgende:
[ afbeelding ]
Adje had even zijn momentje.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 23:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Stoute Shelley,dit is voor jou.#in je mondje.
Het is nog genieten bij de heksen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 23:05 schreef Amphorapotje het volgende:
Het feest is weer afgelopen voor de streamers.
Dat wil ik NIET ! Ik wil scharenquote:Op donderdag 28 maart 2019 23:06 schreef Sambalbaai het volgende:
Christel: het is hier soms zo liefdeloos.
Hiske: maar soms vind ik het wel moeilijk om jou liefde te geven.
Christel: dan moet je me even een knuffel geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
quote:Op donderdag 28 maart 2019 23:08 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat wil ik NIET ! Ik wil scharen
Trusten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 23:08 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat wil ik NIET ! Ik wil scharen
Gedraag je eens. Ze zijn heel serieus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trusten!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |