Ama ziet er beter uit.quote:Op donderdag 28 maart 2019 22:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja niet de tekst maar gewoon de persoon.
🙄quote:Op donderdag 28 maart 2019 22:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oke, het was niet beledigend bedoeld, laat maar.
ripquote:Op donderdag 28 maart 2019 22:13 schreef Myrr het volgende:
Haha. Had iets scheef gelast dus wilde het los trappen maar had alleen gehecht dus heb mijn hele frame kapot getrapt. Toen ben ik maar naar huis gegaan.
Herkansing.
Lasnaad los trappenquote:Op donderdag 28 maart 2019 22:13 schreef Myrr het volgende:
Haha. Had iets scheef gelast dus wilde het los trappen maar had alleen gehecht dus heb mijn hele frame kapot getrapt. Toen ben ik maar naar huis gegaan.
Herkansing.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:58 schreef JimmyDean het volgende:
Zo zien alle vrouwen op FOK! er uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Herkansingen moet je altijd vermijden.quote:Op donderdag 28 maart 2019 22:22 schreef Myrr het volgende:
Heb morgen nog wel tijd maar heb eigenlijk niet zo'n zin om last minute te stressen. Is niet het einde van de wereld op zich als je een keer iets niet meteen haalt.
Kan jij lassen?quote:Op donderdag 28 maart 2019 22:13 schreef Myrr het volgende:
Herkansing.
Hopelijk heb je genoten van je date.quote:Op donderdag 28 maart 2019 22:37 schreef Che_ het volgende:
Even geprobeerd als het gewone klootjesvolk te leven en een uur gewandeld.
Is wel leuk
Dat kloptquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:58 schreef JimmyDean het volgende:
Zo zien alle vrouwen op FOK! er uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja. Ga toch morgen nog even een proberen, maar ik wil alles verstek hebben en mooi en dat gaat niet lukken binnen de gegeven tijd. Dus ik twijfel snel en zonder aandacht voor detail in elkaar gooien of herkansen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 22:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Herkansingen moet je altijd vermijden.
Nice. Als ik een frame nodig heb kan ik jou dan contacten?quote:Op donderdag 28 maart 2019 22:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
Naja ben geen pro, maar kan wel een beetje lassen.
In principe wel. Buiten tentamenperiode om.quote:Op donderdag 28 maart 2019 23:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nice. Als ik een frame nodig heb kan ik jou dan contacten?
Je hele lichaam gaat kapot van paaldansen, niet spierpijn maar gewoon overal blauwe plekkenquote:Op donderdag 28 maart 2019 23:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
In principe wel. Buiten tentamenperiode om.
mayer? mehquote:Op donderdag 28 maart 2019 23:05 schreef Myrr het volgende:
Oh ja. Kaarten waren niet gelukt dus als jij nog 2 preemies naast elkaar kunt vinden.
Netjes netjesquote:Op donderdag 28 maart 2019 23:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
als ik dat doe ben ik geen mens dan ben ik een monster rawr![]()
![]()
oh yay gefeliciteerd nogquote:Op donderdag 28 maart 2019 23:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heeee, yo ik was jarig wheres my presentje
Oooohhh. Ja super kut.quote:Op donderdag 28 maart 2019 23:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]bedoelde meh dat niet gelukt is, kut
Dit gaat te snel, daar krijg ik stress vanquote:Op donderdag 28 maart 2019 23:10 schreef Myrr het volgende:
Volgende week seminars, daarna kaatste blok 3 dagen per week les en dan vakantie.
ze hebben gewoon honger hoorquote:Op donderdag 28 maart 2019 23:16 schreef Crack_ het volgende:
Vind wel lief om te merken dat mn katten me hebben gemist maar jeej zo opdringerig
Nee wees blij. Verkantieeeequote:Op donderdag 28 maart 2019 23:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit gaat te snel, daar krijg ik stress van![]()
Als de kat op je ligt dan mag je niet bewegen, dat zijn de regels.quote:Op donderdag 28 maart 2019 23:23 schreef Myrr het volgende:
Die van mij zit ook al sinds thuiskomst op mijn buik. Moet eigenlijk plassen maarja. Life.
Dopequote:Op donderdag 28 maart 2019 23:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
In principe wel. Buiten tentamenperiode om.
Ik wil wel even een opdringerige kat. Heb echt zon weekquote:Op donderdag 28 maart 2019 23:16 schreef Crack_ het volgende:
Vind wel lief om te merken dat mn katten me hebben gemist maar jeej zo opdringerig
Ja hij heeft geluk dat ik een en al ellende ben en geen zin heb om op te staan.quote:Op donderdag 28 maart 2019 23:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als de kat op je ligt dan mag je niet bewegen, dat zijn de regels.
<3quote:Op donderdag 28 maart 2019 23:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, vind al lief zat dat je er aan dacht
Bedanktquote:Op donderdag 28 maart 2019 23:40 schreef O_o_ het volgende:
Hey ik wilde even laten weten dat ik van jullie houd, en niet alleen omdat ik nou gezopen heb.
Ja, en jouw hoofd zit op het verkeerde lijf.quote:Op donderdag 28 maart 2019 23:55 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Je zit in de verkeerde sc trouwens
Even dimmen nuquote:Op donderdag 28 maart 2019 23:56 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ja, en jouw hoofd zit op het verkeerde lijf.
Nope. Jij?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 07:39 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hoi haags, al beetje zin in het weekend?
Ja, weet nog niet wat de plannen zijn, maar moet sowieso even mijn dochter begeleiden met het maken van een spreekbeurt.quote:
Leukleuk.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 07:41 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja, weet nog niet wat de plannen zijn, maar moet sowieso even mijn dochter begeleiden met het maken van een spreekbeurt.
Ze gaat het over het konijn doen. Zei al, als je goed je best doet, wil ik wel even met paar konijnen op school komenquote:
Tof.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 07:54 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ze gaat het over het konijn doen. Zei al, als je goed je best doet, wil ik wel even met paar konijnen op school komen
Pics?!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 08:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wel ff kakken nu.
#ALTIJDDERRIE
Sorry heb al doorgespoeldquote:
Wtfquote:Op vrijdag 29 maart 2019 08:21 schreef Fem_LittleLady het volgende:
![]()
![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)rgingshuis~a03ba20f/
Gvd.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 08:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Sorry heb al doorgespoeld
[..]
Wtf
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 08:21 schreef Fem_LittleLady het volgende:
![]()
![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)rgingshuis~a03ba20f/
Wees blij, die van mij caren echt niet.quote:Op donderdag 28 maart 2019 23:16 schreef Crack_ het volgende:
jij stuurt zeker ook "lollige" plaatjes naar anderen op facebookquote:Op vrijdag 29 maart 2019 08:27 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Gewoonweg geniaal, geeft weer een hele andere kijk op 'bloemschikken met de ouderen'
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 08:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
jij stuurt zeker ook "lollige" plaatjes naar anderen op facebook
En vroeger glitterplaatjes op hyvesquote:Op vrijdag 29 maart 2019 08:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
jij stuurt zeker ook "lollige" plaatjes naar anderen op facebook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |