Nope. Jij?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 07:39 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hoi haags, al beetje zin in het weekend?
Ja, weet nog niet wat de plannen zijn, maar moet sowieso even mijn dochter begeleiden met het maken van een spreekbeurt.quote:
Leukleuk.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 07:41 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja, weet nog niet wat de plannen zijn, maar moet sowieso even mijn dochter begeleiden met het maken van een spreekbeurt.
Ze gaat het over het konijn doen. Zei al, als je goed je best doet, wil ik wel even met paar konijnen op school komenquote:
Tof.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 07:54 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ze gaat het over het konijn doen. Zei al, als je goed je best doet, wil ik wel even met paar konijnen op school komen
Pics?!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 08:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wel ff kakken nu.
#ALTIJDDERRIE
Sorry heb al doorgespoeldquote:
Wtfquote:Op vrijdag 29 maart 2019 08:21 schreef Fem_LittleLady het volgende:
![]()
![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)rgingshuis~a03ba20f/
Gvd.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 08:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Sorry heb al doorgespoeld
[..]
Wtf
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 08:21 schreef Fem_LittleLady het volgende:
![]()
![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)rgingshuis~a03ba20f/
Wees blij, die van mij caren echt niet.quote:Op donderdag 28 maart 2019 23:16 schreef Crack_ het volgende:
Vind wel lief om te merken dat mn katten me hebben gemist maar jeej zo opdringerig
jij stuurt zeker ook "lollige" plaatjes naar anderen op facebookquote:Op vrijdag 29 maart 2019 08:27 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Gewoonweg geniaal, geeft weer een hele andere kijk op 'bloemschikken met de ouderen'
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 08:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
jij stuurt zeker ook "lollige" plaatjes naar anderen op facebook
En vroeger glitterplaatjes op hyvesquote:Op vrijdag 29 maart 2019 08:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
jij stuurt zeker ook "lollige" plaatjes naar anderen op facebook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |