quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja ik dacht wat extra drama snap dat dan
Nee hersentumor denken ze, en hij is anderhalf, maar vond het gisterenavond zo zielig dat ik had afgesproken met mijzelf, nog z'on avond en dan maar laten inslapen, maar hij heeft het gehoord denk ikquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh shit. Dat is niet best. Krijgt ie daar wat voor?
Ik ben er niet erg goed in blijkbaar. Kan het beter aan Mo overlatenquote:
hoe ziet dat er uit? een rat met een epileptische aanval? ik ben niet van de ratten maar zieligquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik had drama zat maar mijn rat Alf doet het weer vandaag![]()
Gisteren 3 epileptische aanvallen in 3 uur
och neequote:Op donderdag 28 maart 2019 21:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee hersentumor denken ze, en hij is anderhalf, maar vond het gisterenavond zo zielig dat ik had afgesproken met mijzelf, nog z'on avond en dan maar laten inslapen, maar hij heeft het gehoord denk ik
Och, kan ook aan mij liggen. Ik ben niet zo gevoelig voor dramaquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben er niet erg goed in blijkbaar. Kan het beter aan Mo overlaten
Ja heftig net een raket zo snel, ik proberen te vangen, en dan hou ik hem vast tot hij uitgeschud is en dan is die half lam van de aanvalquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
hoe ziet dat er uit? een rat met een epileptische aanval? ik ben niet van de ratten maar zielig
Ach gut, da's wel zieligquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee hersentumor denken ze, en hij is anderhalf, maar vond het gisterenavond zo zielig dat ik had afgesproken met mijzelf, nog z'on avond en dan maar laten inslapen, maar hij heeft het gehoord denk ik
keihard, wat een rat die elvis...ow wachtquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:21 schreef Ghostbuster het volgende:
En terwijl Alf door de kooi vloog van de epilepsie zat Elvis gewoon een halve komkommer op te vreten
ik ook niet...daarom lukt het niet goed geloof ikquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:21 schreef cafca het volgende:
[..]
Och, kan ook aan mij liggen. Ik ben niet zo gevoelig voor drama
awwwwquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja heftig net een raket zo snel, ik proberen te vangen, en dan hou ik hem vast tot hij uitgeschud is en dan is die half lam van de aanval
Nee hij ligt te pitten banaan op net, maar ja het kan nog mis gaan straks ookquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:23 schreef Charmian het volgende:
[..]
keihard, wat een rat die elvis...ow wacht
maar heeft alf niet gewoon een opleving vandaag?
quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja heftig net een raket zo snel, ik proberen te vangen, en dan hou ik hem vast tot hij uitgeschud is en dan is die half lam van de aanval
Jaquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:24 schreef cafca het volgende:
Alf en Elvis is wel een mooi setje namen trouwens
Ja zielig maar hij is hartstikke lief hij bijt echt nooit , en hij word ook rustig van mij weer, maar ja ben er niet altijd bij ookquote:
Jazeker als ik die moet laten inslapen moet hij spul voor een hond hebbenquote:
quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jazeker als ik die moet laten inslapen moet hij spul voor een hond hebbenzo groot is die
die zit zich alleen maar vol te vreten met komkommers en mexicaanse groentenquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jazeker als ik die moet laten inslapen moet hij spul voor een hond hebbenzo groot is die
quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |