Cleopatra nam dagelijks een bad in ezelinnemelk.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:49 schreef Prisha het volgende:
[..]ezeltjes geven toch ook melk eigenlijk?
Jij bent geen vrouw want die zijn niet zo slim.quote:
Gezondheid.quote:
Cleopatra baadde in ezelinnenmelk, geloof ik.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:49 schreef Prisha het volgende:
Handen wassen.quote:
Hele sterke gist, of nagenoeg dood kan ook nog.quote:
Tijd zelf wijn gemaakt en 1x bier.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoezo heeft iedereen hier verstand van bierbrouwen?
Ik heb dat vroeger op school gehad met vaktheorie.Van die suiker wist ik ook.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Alleen de vouwtjes.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:49 schreef Prisha het volgende:
quote:
wut? Nee. Lig onder een dekentje. Met een kopje thee. Ok een pot thee. Op een theelichtje. Die nu uit is.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je al langdurig onder de douche gestaan?
Mijn vader brouwde vroeger bier, maar het enige wat ik me daarvan kan herinneren is dat er zo'n grote fles in de kamer stond te ploppen....quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:51 schreef Scrutinizer het volgende:
jaaaaa! heerlijk dat ploppen. Bubbelen eigenlijk.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:53 schreef cafca het volgende:
[..]
Mijn vader brouwde vroeger bier, maar het enige wat ik me daarvan kan herinneren is dat er zo'n grote fles in de kamer stond te ploppen....
Die alpaca's zien er hilarisch uit. Volgens mij spugen ze wel net als lama's.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:52 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zou wel een keer met Ezeltjes willen lopen, en nog een keer met mijn Alpaca vrienden
Dood? Maar dan bubbelt ie helemaal niet toch? Nu gingen ze al vrij snel als een gek tekeer.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hele sterke gist, of nagenoeg dood kan ook nog.
Dat werkt voor mij goed. Lekker stomen onder de hete douche. Ga ik nu even doen, ik wil dit weekend liever ook niet nog zo verkouden zijn.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
wut? Nee. Lig onder een dekentje. Met een kopje thee. Ok een pot thee. Op een theelichtje. Die nu uit is.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Die alpaca's zien er hilarisch uit. Volgens mij spugen ze wel net als lama's.
Als het eenmaal op gang komt is gist niet meer te houden, oud of niet. Maar het kan wel degelijk zo zijn dat in dit geval de suiker erg snel opgepeuzeld is.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dood? Maar dan bubbelt ie helemaal niet toch? Nu gingen ze al vrij snel als een gek tekeer.
hatsjoequote:Op donderdag 28 maart 2019 20:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat werkt voor mij goed. Lekker stomen onder de hete douche. Ga ik nu even doen, ik wil dit weekend liever ook niet nog zo verkouden zijn.
Later
Als het als een gek tekeer ging, dan ging het proces misschien sneller dan normaal.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dood? Maar dan bubbelt ie helemaal niet toch? Nu gingen ze al vrij snel als een gek tekeer.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Als het als een gek tekeer ging, dan ging het proces misschien sneller dan normaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |