Maar die kleur......geil geel.....quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mylene is geen volle dame, en toch vind ik het geen gezicht, als ze er nu iets langers over draagt is het wel leuk.
Vollere vrouwen kunnen heel goed een legging dragen alleen niet als broek. Ik vind dat bij slanke dames trouwens ook geen gezicht. Een legging draag je ergens onder.quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:27 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Leggings zijn in eerste instantie ontworpen voor meiden met maatje 36 of minder.
Helaas is het zo, dat de vollere vrouw de legging ziet als onmisbaar kledingstuk.....niet doen volle dames, niet doen!
Wie is Jan dan?quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:38 schreef Bestweldonker het volgende:
Jan wil volgende week bij Hiske op woensdag komen eten.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:34 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Kom menson, kijk naar dit schetswerk, helemaal TOP!
Snel inschrijven voor een tatoeage, wordt spectaculair!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
Dus dat.quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:37 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Vollere vrouwen kunnen heel goed een legging dragen alleen niet als broek. Ik vind dat bij slanke dames trouwens ook geen gezicht. Een legging draag je ergens onder.
Geen idee!quote:
quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:39 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]Een “Met je Kutvriendin”-tatoeageSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SOONY
Vaste klant,was er gisteren ook.quote:
Oke iemand die dus van zijn geld af moetquote:Op donderdag 28 maart 2019 18:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vaste klant,was er gisteren ook.
Nee dusquote:Op donderdag 28 maart 2019 18:41 schreef Bestweldonker het volgende:
Jens tegen Shelly - Soms denk ik, komt het wel binnen wat ik zeg?
Vorige week als knipklantje,je ziet hem weinig op de streams.Zal zondag ook wel op de markt zijn.quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke iemand die dus van zijn geld af moet
Echt een uberschuimpje dusquote:Op donderdag 28 maart 2019 18:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vorige week als knipklantje,je ziet hem weinig op de streams.Zal zondag ook wel op de markt zijn.
Respect kun je verliezen, domme kut.quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:41 schreef Dotteke het volgende:
Shel vindt dat Jens haar soms ook belachelijk maakt, daar is ze een beetje klaar mee.\Ze vraagt of hij wel respect voor haar heeft.
Jens zegt dat het een opstapeling van dingen is en zich afvraagt of het wel bij haar binnen komt.
[ afbeelding ]
Ze kunnen merel ook voor het raam hangenquote:Op donderdag 28 maart 2019 18:30 schreef Bestweldonker het volgende:
Keelie gaat een mandala maken voor het raam.
Dylan vindt het heel vet.
verkocht ?quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:46 schreef Dotteke het volgende:
Dave schaamt zich over een ding kapot, hij is het steentje kwijt wat hij van Chris gekregen heeft
Familie van Wyatt?quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke iemand die dus van zijn geld af moet
Daar wil Dave vast -iets anders- ervoor terug van Crisquote:Op donderdag 28 maart 2019 18:46 schreef Dotteke het volgende:
Dave schaamt zich over een ding kapot, hij is het steentje kwijt wat hij van Chris gekregen heeft
Controle verzamelen...quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:47 schreef Mjelleke het volgende:
Waar is Jessie eigenlijk? Koffie drinken?
Al sinds de storm. Chris heeft gisteren pas de glassplinters opgeruimd nadat Jessie er wat van gezegd had.quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
De eerste deur is al kapot.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dat toch met dat 'kleedje' gelul? 'Kussentje' ook nog?quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:49 schreef zodeju het volgende:
Oh, de b&b is nu vn Chris?......... Die zegt tegen de zwervert dat ze in de yurt een lekker kleedje en stoel en tafeltje neer gaat zetten met een Theetje en lekker verhalen aan gaat horen.....
Ja, stel je voor, dat je een beetje zuinig doet met spullen.....quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:49 schreef DKUp het volgende:
De laatste keer was het toch de vorige keer
Ach, als we onze Jessiahs niet hadden!quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Al sinds de storm. Chris heeft gisteren pas de glassplinters opgeruimd nadat Jessie er wat van gezegd had.
Zonder Jessie was het een nog grotere troep daar geweest.
Ja, die i s van weer s'nachts met die wind omgewaaid.quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Volgens mij bedoeld ze haar atelierquote:Op donderdag 28 maart 2019 18:49 schreef zodeju het volgende:
Oh, de b&b is nu vn Chris?......... Die zegt tegen de zwervert dat ze in de yurt een lekker kleedje en stoel en tafeltje neer gaat zetten met een Theetje en lekker verhalen aan gaat horen.....
Je probeert me in de maling te nemen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Vast niet, zo ziet ie er ook niet uit ..
OOhh dat kan ook. Ik nam aan over de yurt.quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij bedoeld ze haar atelier
Ah, vandaar dat hij 's morgens tegenwoordig vroeg zijn nest uit komt. Hij denkt er wat voor terug te krijgen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:53 schreef Dotteke het volgende:
Ger doet er zoveel hij wil er nu wel eens een DJ set voor terug
Zou ook kunnen, er veranderd zo vaak wat daar. Ik heb dat niet meegekregen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
OOhh dat kan ook. Ik nam aan over de yurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |