Spannend, maar heel goed bezigquote:Op vrijdag 5 april 2019 11:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is inderdaad erg heftig, vind ik. Heftiger dan in de gewone kliniek te zitten. Maar het gaat goed komen.
Dinsdag heb ik de intake, dan hoor ik meer
Wat is het enge aan het gesprek met de keuringsarts...?quote:Op vrijdag 5 april 2019 15:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie![]()
Ik heb maandag een gesprek met de keuringsarts. Wat heel eng is en dan dinsdag het fasehuis... En niet weten wanneer ik over ga... Dat kost me veel energie
Of ik recht heb op een Wajong of niet. Hoeveel procent ik afgekeurd ben en dat soort zakenquote:Op vrijdag 5 april 2019 15:04 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wat is het enge aan het gesprek met de keuringsarts...?
Ah, dus het is belangrijk. Ik duim voor je en anderen vast ook.quote:Op vrijdag 5 april 2019 15:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Of ik recht heb op een Wajong of niet. Hoeveel procent ik afgekeurd ben en dat soort zaken
Dat is prachtig nieuwsquote:Op maandag 8 april 2019 09:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even een kleine update. Ik ben bij de arts van het UWV geweest en die vond het een heel duidelijk verhaal. Dus de kans op een wajong is er
Uhm dat laatste is niet waar hoor. Er zijn heel veel soorten van begeleid wonen, niet alleen voor mensen die cognitief beperkt zijn. Ook vormen voor mensen die alleen psychische/psychiatrische klachten hebben en wat extra begeleiding nodig hebben.quote:Op dinsdag 9 april 2019 01:03 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Wat mij heel belangrijk lijkt voor jou, is dat je in aanraking komt met gelijkgestemden.
Je hebt nou eenmaal wel last van psychotische klachten, maar verder ben je gewoon normaal. Je bent niet zozeer beperkt in je cognitieve vaardigheden. Je hebt wat meer behoefte aan veiligheid en geborgenheid.
Begeleid wonen lijkt me niks voor jou, omdat je dan tussen de mensen woont die wel cognitief beperkt zijn
Waar haal je dat vandaan? Zoals Hestia al aan geeft zijn er veel verschillende vormen.quote:Op dinsdag 9 april 2019 01:03 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Begeleid wonen lijkt me niks voor jou, omdat je dan tussen de mensen woont die wel cognitief beperkt zijn
En zo is hetquote:Op dinsdag 9 april 2019 08:45 schreef Tele6 het volgende:
Inderdaad, er is begeleid wonen ook voor mensen die cognitief prima zijn. Ik ken meerdere mensen die daar een tijd gewoond hebben. Was fijn om wat steun te hebben bij hoe je je dag inricht, om wat aanspraak te hebben binnen huis, om tips te krijgen hoe je dingen oplost, noem maar op. Ik denk dat zoiets een hartstikke goede oplossing is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |