Kwam een meid bij me uit de badkamer met zwarte lipstick en zwarte nagellak. Ik zei 'r dat we zo niet uitgingen.quote:
Teun was toch van WCH? hoe zou het met die 2 zijn?quote:Op donderdag 28 maart 2019 12:44 schreef HPLC het volgende:
deze quote in dat topic is ook wel mooi trouwens:
Was eergisteren met Teun in Leiden, Naturalis, daar staat een skelet van een stegosaurus... hij zegt kijk pap een stekelsaurus
Matige grammatica, daar herken je WCH meteen aan.quote:Op donderdag 28 maart 2019 12:44 schreef HPLC het volgende:
deze quote in dat topic is ook wel mooi trouwens:
Was eergisteren met Teun in Leiden, Naturalis, daar staat een skelet van een stegosaurus... hij zegt kijk pap een stekelsaurus
Als de bitches die het zijn?quote:Op donderdag 28 maart 2019 12:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
Teun was toch van WCH? hoe zou het met die 2 zijn?
Ah, ja dat hebben meerdere mensenquote:Op donderdag 28 maart 2019 12:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik wil jou graag in een jurk zien
Het voelt goed om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 28 maart 2019 12:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoe voelt dat nou, de eerste keer ooit dat iemand dat over jou zegt
Hou je bek over WCH.quote:Op donderdag 28 maart 2019 12:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ooit wel, tot zijn herseninfarct, waarna er enkel aids uit die man kwam.
Jimmy heeft iedere week een andere act, die is nooit eerlijkquote:Op donderdag 28 maart 2019 12:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
Het voelt goed om eerlijk te zijn.
Ik ben altijd eerlijk, ik ben gewoon bipolair.quote:Op donderdag 28 maart 2019 12:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Jimmy heeft iedere week een andere act, die is nooit eerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |