Je zou natuurlijk ook kunnen zeggen: "goh, ja, dit gaat toch wel wat te ver allemaal" zodat je je niet in van die idiote bochten hoeft te wringen. Maar het is weer fanboy-gedrag wat de klok slaat.quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Onderzoekers hebben altijd een zekere mate van vooringenomenheid.
En data kun je alleen gebruiken als het professioneel, op een correcte manier en door onverdachte personen is verzameld. Wat hier verzameld wordt is een hoop troep.quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Noem het wat je wil. Onthoud echter dat je geen onderzoek kan doen zonder data.
Bij onderzoeken naar mishandeling, racisme, discriminatie en dergelijke wordt ook gebruik gemaakt van de gegevens van meldpunten.quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:06 schreef Hanca het volgende:
[..]
En data kun je alleen gebruiken als het professioneel, op een correcte manier en door onverdachte personen is verzameld. Wat hier verzameld wordt is een hoop troep.
Dat wisten we nog niet, bedankt Sherlock!quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:11 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Bij onderzoeken naar mishandeling, racisme, discriminatie en dergelijke wordt ook gebruik gemaakt van de gegevens van meldpunten.
Ja, maar daar is het geen meldpunt voor pubers die hun leraar aan kunnen geven en is de vraag ook niet zo gestuurd als hier.quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:11 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Bij onderzoeken naar mishandeling, racisme, discriminatie en dergelijke wordt ook gebruik gemaakt van de gegevens van meldpunten.
Nee, schat. Mensen zijn gelijkwaardig. Nooit gelijk.quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, het is mooi om jonge geesten zoiets bij te brengen. Naarmate ze ouder worden, neemt het cynisme toe en beseffen dat iedereen in theorie gelijk is, maar de een in de praktijk net iets meer gelijk is dan de ander.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Onderzoekers hebben altijd een zekere mate van vooringenomenheid.
Ik zou willen pleiten voor een voortzetting van maatschappijleer in de vervolg opleidingen na de middelbare school. Als mensen een maatschappelijk georienteerde vervolgstudie doen, hebben ze misschien niet door, dat je bij een studie wiskunde of natuurkunde nooit meer iets daarover verneemt. De samenleving?quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:44 schreef capricia het volgende:
Is het zinvol om een onderscheid te maken in voortgezet en hoger onderwijs? Naar gelang de leeftijd en het opleidingsniveau mag je een toenemende kritische en zelfstandige houding verwachten van de leerling/student.
Hoe wil je het anders doen? Alternatief is in iedere klas een camera, lijkt me niet echt wenselijk.quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:06 schreef Hanca het volgende:
[..]
En data kun je alleen gebruiken als het professioneel, op een correcte manier en door onverdachte personen is verzameld. Wat hier verzameld wordt is een hoop troep.
Een wetenschappelijke hypothese komt niet uit de lucht vallen. En gaat al helemaal niet samen met al het verdacht maken van mensen. Maar goed: dat begrijp jij ook wel.quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel eens gehoord van de term 'hypothese'?
Mijn hypothese is dat er elke zondag Formule 1 is. Ik vraag mensen om voorbeelden in te sturen van zondagen waarop ze Formule 1 kijken. Wat blijkt; ik krijg superveel voorbeelden van mensen die op zondag formule 1 kijken. Dit bewijst maar weer dat er elke zondag formule 1 is.quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel eens gehoord van de term 'hypothese'?
Er wordt niet gevraagd om specifiek leraren aan te geven.quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:13 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, maar daar is het geen meldpunt voor pubers die hun leraar aan kunnen geven en is de vraag ook niet zo gestuurd als hier.
Voel je je nu beter?quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat wisten we nog niet, bedankt Sherlock!
Straks ga je ons nog vertellen dat Slachtofferhulp ook mensen vraagt om informatie.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:32 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Mijn hypothese is dat er elke zondag Formule 1 is. Ik vraag mensen om voorbeelden in te sturen van zondagen waarop ze Formule 1 kijken. Wat blijkt; ik krijg superveel voorbeelden van mensen die op zondag formule 1 kijken. Dit bewijst maar weer dat er elke zondag formule 1 is.
Mensen die zeggen dat ik vooringenomen ben omdat ik bijvoorbeeld niet vraag naar zondagen waarop ze geen formule 1 kijken wijs ik lachend terecht; hebben zij wel eens van een hypothese gehoord?
Weer een succesvol onderzoek afgerond
Alternatief is dat je schoolbesturen vraagt om op te letten en ernstige gevallen door te geven aan de inspectie. En verder de methodes van de inspectie, die echt bijzonder goed is in Nederland, te gebruiken.quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe wil je het anders doen? Alternatief is in iedere klas een camera, lijkt me niet echt wenselijk.
Ooit gehoord van bias?quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Noem het wat je wil. Onthoud echter dat je geen onderzoek kan doen zonder data.
Als ze het onderzoek openbaar maken zullen we zien of het goed gedaan is.quote:
Jij denkt echt dat ze dat gaan doen? Dit gaat een stille dood sterven. Net als dat Polenmeldpunt. Ze hebben hun nieuwsberichten en dus hun gratis publiciteit weer gehad, dat was natuurlijk het hoofddoel.quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ze het onderzoek openbaar maken zullen we zien of het goed gedaan is.
Welk onderzoek? Ze verzamelen een heleboel voorbeelden, dat is geen onderzoek jongen. Dat snap je toch zelf ook wel?quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ze het onderzoek openbaar maken zullen we zien of het goed gedaan is.
Er is nog geen onderzoek.quote:Op donderdag 28 maart 2019 16:13 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Welk onderzoek? Ze verzamelen een heleboel voorbeelden, dat is geen onderzoek jongen. Dat snap je toch zelf ook wel?
Dit werkt bij al die moslimscholen ook zo fantastisch.quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:46 schreef Hanca het volgende:
[..]
Alternatief is dat je schoolbesturen vraagt om op te letten en ernstige gevallen door te geven aan de inspectie. En verder de methodes van de inspectie, die echt bijzonder goed is in Nederland, te gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |