Dat is even een fase waar je doorheen moet. Sommigen proberen op die manier een statement te makenquote:
Ik worstel er wel doorheen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat is even een fase waar je doorheen moet. Sommigen proberen op die manier een statement te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zei Anne Frank ook toen ze een nieuw kreeg.quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:30 schreef Driepink het volgende:
[..]
Mijn dag kan nu al niet meer stuk
Een nieuwe wat?quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:34 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Zei Anne Frank ook toen ze een nieuw kreeg.
Maar toen
Dagboek.quote:
Hans heeft het wel vaker bij het rechte eindquote:Op donderdag 28 maart 2019 11:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Inderdaad Hans, daar sla jij wat mij betreft de spijker op de kop.
bedanktquote:Op donderdag 28 maart 2019 11:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hans heeft het wel vaker bij het rechte eind
Ik heb hans wel vaker op mijn rechte eindquote:Op donderdag 28 maart 2019 11:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
Insinueer jij hier dat hans vaak piemels beetpakt?quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
2 zielen 1 cock gedachtequote:Op donderdag 28 maart 2019 11:42 schreef Driepink het volgende:
[..]
Insinueer jij hier dat hans vaak piemels beetpakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |