Tamelijk irritant ja, terwijl ik het meer met hem eens ben dan met de tegenstander.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:27 schreef gombro het volgende:
Wat een walgelijk zelfverliefde man is die Pleij toch. Kan niemand uit laten praten, boulverseert elk argument en verheft zijn stem met zinnen waar nooit een punt achter komt. Een pummel van een vent. Je kon er gif op innemen dat hij vanavond op de treurbuis wilde met dat loensende oog. Bah.
Nah, prima vent.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:27 schreef gombro het volgende:
Wat een walgelijk zelfverliefde man is die Pleij toch. Kan niemand uit laten praten, boulverseert elk argument en verheft zijn stem met zinnen waar nooit een punt achter komt. Een pummel van een vent. Je kon er gif op innemen dat hij vanavond op de treurbuis wilde met dat loensende oog. Bah.
Ik wil misschien nog een Master Filosofie doen, als ik er de tijd voor kan vinden.quote:
Mag je ook niet meer boos zijn?quote:
Hij vindt het heerlijk eenzijdig te zenden inderdaad, liefst een uur langquote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:27 schreef gombro het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |