Snap ik. Die zouden al het aandacht opeisen en jij als schattig kan dat niet toelaten.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:19 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, kinderen zijn niets voor mij
Precies. Alle aandacht moet naar moi.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:20 schreef loni55 het volgende:
[..]
Snap ik. Die zouden al het aandacht opeisen en jij als schattig kan dat niet toelaten.
Dat verklaart veel maar er rijzen dan nog meer vragen.. Ingewikkeld geval ben je.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Precies. Alle aandacht moet naar moi.
Zeker. Wat voor vragen komen er nog meer in je op dan?quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:24 schreef loni55 het volgende:
[..]
Dat verklaart veel maar er rijzen dan nog meer vragen.. Ingewikkeld geval ben je.
Teveel hahaha. Ik weet niet of he het hier allemaal wil..quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zeker. Wat voor vragen komen er nog meer in je op dan?
PM en DM kan niet. Dus I'm out of optionsquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:27 schreef loni55 het volgende:
[..]
Teveel hahaha. Ik weet niet of he het hier allemaal wil..
Dat is waar ook!quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
PM en DM kan niet. Dus I'm out of options
Helemaal waar. Geen idee wat voor vragen je in je hoofd heb, maar als je al twijfeld om het hier te vragen kan ik mij er enigszins een voorstelling bij makenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |