Ik ook niet, benieuwd wat ze ermee doenquote:Op donderdag 4 april 2019 20:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Die laatste verbetering snap ik niet
Nee sloeg nergens opquote:Op donderdag 4 april 2019 20:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Hij dacht dat hij de vrouwen wellicht omgewisseld had, dan heb je vrij weinig aan één joker bij nog een omwisseling. En is hij nutteloos als je de rest wel goed hebt.quote:Op donderdag 4 april 2019 20:14 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Hoezo? Kan toch 3 verwisseld hebben
In dat geval wel ja. Ik dacht dat je deze ronde (7 goed) an sich bedoeldequote:Op donderdag 4 april 2019 20:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij dacht dat hij de vrouwen wellicht omgewisseld had, dan heb je vrij weinig aan één joker bij nog een omwisseling. En is hij nutteloos als je de rest wel goed hebt.
- Vraag 9:.....*deuntje *quote:Op donderdag 4 april 2019 20:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Er waren toch drie of vier vrouwen?quote:Op donderdag 4 april 2019 20:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij dacht dat hij de vrouwen wellicht omgewisseld had, dan heb je vrij weinig aan één joker bij nog een omwisseling. En is hij nutteloos als je de rest wel goed hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |