Tommen was wel een kattenpersoonquote:Op woensdag 3 april 2019 17:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, toch wel.
Vreselijk figuur maar wel een goed verhaal![]()
Tommen was gewoon te lief en suf.
quote:Op woensdag 3 april 2019 17:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja echt verschrikkelijk slecht.
[ afbeelding ]
Niet vechten om te doden of te verwonden.quote:
Maisie is geen slechte actrice hoor. Ze krijgt alleen bijzonder slechte verhaallijnen.quote:Op woensdag 3 april 2019 18:09 schreef Poes. het volgende:
[..]
Wel goed acteerwerkBeter dan dat ze in heel GoT heeft laten zien
Is dat zo?quote:Op woensdag 3 april 2019 18:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tommen was wel een kattenpersoon
quote:Op woensdag 3 april 2019 18:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Is dat zo?![]()
![]()
Het is echt te lang geleden, ik ga dit weekend beginnen met binge rewatch
quote:Op woensdag 3 april 2019 18:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Joffrey daarentegen sneed een zwangere poes open om de kittens aan zijn vader te laten zien![]()
Gek genoeg begon ik hem toen te waarderen, niet alleen als antagonist, maar ook als mens.quote:Op woensdag 3 april 2019 18:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]dat heb ik geblockt geloof ik
![]()
Joffrey![]()
Maar ik vond het echt jammer toen zijn tijd in GOT erop zat. Gelukkig hadden we Ramsay ook nog
Wie, Joffrey?quote:Op woensdag 3 april 2019 18:24 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Gek genoeg begon ik hem toen te waarderen, niet alleen als antagonist, maar ook als mens.
Watquote:Op woensdag 3 april 2019 18:24 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Gek genoeg begon ik hem toen te waarderen, niet alleen als antagonist, maar ook als mens.
Over welk schijtnummer heb je het?quote:Op woensdag 3 april 2019 18:47 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Dankjewel hè, nu heb ik dat schijtnummer weer in m'n hoofd
quote:Op woensdag 3 april 2019 18:47 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Over welk schijtnummer heb je het?
Nooit van gehoord, maar ik vertrouw je en klik hem derhalve ook niet aan.quote:
Ik vond de Purple Wedding meer jammer dan de Red Wedding ja.quote:Op woensdag 3 april 2019 18:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]dat heb ik geblockt geloof ik
![]()
Joffrey![]()
Maar ik vond het echt jammer toen zijn tijd in GOT erop zat. Gelukkig hadden we Ramsay ook nog
Hmm nee, de Red Wedding vond ik onuitstaanbaar. Robquote:Op woensdag 3 april 2019 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond de Purple Wedding meer jammer dan de Red Wedding ja.
Vond Robb en Cat nooit zo heel interessant eigenlijk.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm nee, de Red Wedding vond ik onuitstaanbaar. Rob
Oh die vond ik beiden heel leuk!quote:Op woensdag 3 april 2019 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vond Robb en Cat nooit zo heel interessant eigenlijk.
Zeker niet toen ik die Red Wedding voor het eerst zag, bij rewatches ben ik ze wel anders gaan zien.
Sansa ben ik ook gaan waarderen juist, best een lastige situatie waar ze in zat. Had Arya in die situatie gezeten was ze in seizoen 1 al geëxecuteerd.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh die vond ik beiden heel leuk!
Sansa vind ik echt he-le-maal niets. De laatste twee seizoenen kwam er eindelijk een béétje pit in, maar pfff....
Brienne of Tarthen Cersei toch ook wel
Ja een situatie die ze door haar eigen hang naar aanzien zelf heeft gecreëerdquote:Op woensdag 3 april 2019 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sansa ben ik ook gaan waarderen juist, best een lastige situatie waar ze in zat. Had Arya in die situatie gezeten was ze in seizoen 1 al geëxecuteerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |