Ja same. Alhoewel vind het wel echt leuk maar dat is puur door de opleiding en mensen. Zou wel willen werken.quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ik ook, en qua leeftijd vind ik dat niet erg maar krijg nu wel echte behoefte om geen student meer te zijn
Ah dat is kutquote:Op woensdag 27 maart 2019 16:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Toen ik geen student meer was was het enige dat ik wilde weer studeren.
watquote:Op woensdag 27 maart 2019 16:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
was jij trouwens ook bij into the grave
Ik vind het ook echt leuk hoor maar wil gewoon dingen in praktijk brengen en wil weekend en wil geld verdienen en gewoonquote:Op woensdag 27 maart 2019 16:43 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja same. Alhoewel vind het wel echt leuk maar dat is puur door de opleiding en mensen. Zou wel willen werken.
Nieuwe dingen leren, interessante mensen ontmoeten. Als je een baan hebt weet je gewoon dat je hetzelfde kan blijven doen tot je dood. Enge gedachte.quote:
betere baan zoekenquote:Op woensdag 27 maart 2019 16:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nieuwe dingen leren, interessante mensen ontmoeten. Als je een baan hebt weet je gewoon dat je hetzelfde kan blijven doen tot je dood. Enge gedachte.
Nee, had er zelfs nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 27 maart 2019 16:44 schreef Crack_ het volgende:
[..].. normale vraag hoor maar niet dus
ahja, nou goed dat je daarachter kwam tochquote:Op woensdag 27 maart 2019 16:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat ga ik ook maar daarvoor moet ik dus weer studeren, wat ik nu doe.
ah okayyy. Ik weet dat Hork was gegaan met paar mensen en wist niet of jij daar nou ook bij zatquote:Op woensdag 27 maart 2019 16:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, had er zelfs nog nooit van gehoord
maar volgens de website is het pas in augustusquote:Op woensdag 27 maart 2019 16:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahja, nou goed dat je daarachter kwam toch
[..]
ah okayyy. Ik weet dat Hork was gegaan met paar mensen en wist niet of jij daar nou ook bij zat
Was gegaan is toch ook verleden tijdquote:Op woensdag 27 maart 2019 16:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar volgens de website is het pas in augustus
waarom vraag je het ineens 7 maanden later danquote:Op woensdag 27 maart 2019 16:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Was gegaan is toch ook verleden tijd
omdat ik nu aan het ori๋nteren ben naar welke festivals ik wil? vind je dit een goede verantwoordingquote:Op woensdag 27 maart 2019 16:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
waarom vraag je het ineens 7 maanden later dan
Ja is zo.quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt leuk hoor maar wil gewoon dingen in praktijk brengen en wil weekend en wil geld verdienen en gewoondat soort dingen
Ga gezellig mee naar Graspop dan, ja hoor prima verantwoordingquote:Op woensdag 27 maart 2019 16:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
omdat ik nu aan het ori๋nteren ben naar welke festivals ik wil? vind je dit een goede verantwoording
yea within temptationquote:Op woensdag 27 maart 2019 16:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ga gezellig mee naar Graspop dan, ja hoor prima verantwoording
Ze zien er heel wild uit, maar het zijn allemaal doetjes.quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:54 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben een beetje bang voor het volk enzo
Buig voor me.quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:45 schreef JimmyDean het volgende:
Geld is wel fijn though, verdien nu een stuk minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |