Oh, hoezo?quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:18 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij hopen.
Ik vind betalen voor seks zoiets minderwaardigs om eerlijk te zijn.
Och, ik snap die vrouwen die mij betalen wel.quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:18 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij hopen.
Ik vind betalen voor seks zoiets minderwaardigs om eerlijk te zijn.
ja dat zei je net ook al maar waarom danquote:Op woensdag 27 maart 2019 16:22 schreef Driepink het volgende:
[..]
Omdat ik mezelf dan een gigantische loser vind..
Uiteraard. Ik wist even niet bij welk deel we waren, en dat opzoeken heeft me kostbare tijd gekostquote:
Omdat je dan moet betalen voor affectie.quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja dat zei je net ook al maar waarom dan
Heb er wel eens over nagedacht hoor, ligt er denk ik aan wat je wil ook ofzo
affectie lol wtf, je kunt het ook gewoon zakelijk zien. Kan me voorstellen dat wanneer je kakseks wil je daar liever voor betaald dan aan je buurman vragen, weenie waar dan precies affectie bij komt kijkenquote:Op woensdag 27 maart 2019 16:27 schreef Driepink het volgende:
[..]
Omdat je dan moet betalen voor affectie.
Liever geen dan er voor moeten betalen.. anders is het niet echt he
Ben je al HAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 27 maart 2019 16:22 schreef Driepink het volgende:
[..]
Omdat ik mezelf dan een gigantische loser vind..
Ik heb het gewoon over normale sex, wie geeft er nou toe van kakseks te houdenquote:Op woensdag 27 maart 2019 16:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
affectie lol wtf, je kunt het ook gewoon zakelijk zien. Kan me voorstellen dat wanneer je kakseks wil je daar liever voor betaald dan aan je buurman vragen, weenie waar dan precies affectie bij komt kijken
'normale seks' ……………….quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:30 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon over normale sex, wie geeft er nou toe van kakseks te houden
Ja, half 5, ik ga naar huis.quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
'normale seks' .................juist
Dit boeit echt helemaal niemandquote:Op woensdag 27 maart 2019 16:30 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ben jij zo kinky dan?quote:
Plasseks is wel geil op zichquote:Op woensdag 27 maart 2019 16:30 schreef Driepink het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |