okquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
haha dat is inderdaad wat ik zeg haha
uh niet? langste was 5 dagen ofzoquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je hebt het wel vaker enkele weken volgehouden. Dus juich maar niet te vroeg.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zin om knuffelend in slaap te vallen
Uit mijn onderzoek komt dat roken niet uit maakt voor hart- en vaatziektenquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:00 schreef xcachet het volgende:
Ik vraag me sowieso af wat je inhaalt nadat longen 10 jaar lang flink geasfalteerd zijn. Maar ben geen bioloog.
jij geeft echt wisselende signalen af, dacht dat ik hem erin mocht stekenquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zin om knuffelend in slaap te vallen
ga je nu echt weer haten omdat je je persoonlijk aangevallen voelt, vermoeiendquote:
Uit mijn logisch redeneren komt dat dat wel uit maakt.quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Uit mijn onderzoek komt dat roken niet uit maakt voor hart- en vaatziekten![]()
![]()
dus dit is de waarheid
Wat dacht je van opschonenquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:00 schreef xcachet het volgende:
Ik vraag me sowieso af wat je inhaalt nadat longen 10 jaar lang flink geasfalteerd zijn. Maar ben geen bioloog.
genoeg iigquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:00 schreef xcachet het volgende:
Gewoon een lief kindquote:
Denk het wel. Een collega die geen contact met haar wil schijnt daar regelmatig aan te likkenquote:
nee jij leest verschillendquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
jij geeft echt wisselende signalen af, dacht dat ik hem erin mocht steken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |