ik las kanker in plaats van kaffer en dat zou niet hadden gemogenquote:Op woensdag 27 maart 2019 16:07 schreef JimmyDean het volgende:
Oh jullie kijken die kafferseries ook echt.
zou niet hadden nee.quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik las kanker in plaats van kaffer en dat zou niet hadden gemogen
quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik las kanker in plaats van kaffer en dat zou niet hadden gemogen
Ja ik ook, moeten we aan blijven werken want het gaat niet vanzelfquote:Op woensdag 27 maart 2019 16:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geeft niet, blij dat het nu duidelijk is en we op dezelfde voet verder kunnen
dat klopt. seizoen 1 was vooral in de eerste helft best middelmatig maar toen Hydra opkwam in de films werd de serie ook aanzienlijk beter. ieder opvolgend seizoen werd steeds beter en nu vind ik het oprecht een uitstekende serie waar de DC series veel van kunnen lerenquote:Op woensdag 27 maart 2019 16:07 schreef Driepink het volgende:
Ik heb alleen seizoen 1 van S.H.I.E.L.D. gezien.. lees nu net dat er 5 seizoenen zijn?!
Wist je dat dit een reptiel is die van gedaante kan veranderen?quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Niet eens de lekkerste Elizabeth
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zij neukt wel makkelijk in de reet.quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goede complottheorie weer driepinkquote:Op woensdag 27 maart 2019 16:09 schreef Driepink het volgende:
[..]
Wist je dat dit een reptiel is die van gedaante kan veranderen?
Ja, ik kwam viavia vorig weekend dus op zo'n filmpje waarin ze beweren dat zij een 'shapeshifting reptile' isquote:Op woensdag 27 maart 2019 16:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Goede complottheorie weer driepink
iets met omgaan met afwijzingenquote:Op woensdag 27 maart 2019 16:12 schreef Der_Mann het volgende:
waarom valt Jimmy alleen op dode personen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |