het zaad*quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:53 schreef Der_Mann het volgende:
dat was echt leuk toen we die Skye reeks hadden en voordat ze de zaad van Logan Paul had geconsumeerd
HUTSquote:Op woensdag 27 maart 2019 16:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zo is dat vriend, hier gedragen we ons altijd netjes
quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zo is dat vriend, hier gedragen we ons altijd netjes
ah kattengevecht als in catfight, vond het al wat verwarrend aangezien het hier ging over kattenvoer en als je googled op kattengevecht krijg je ook daadwerkelijk katten en dat is niet wat je wil, die dingen houden je 's nachts wakker.quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik hoop dat ze een kattengevecht houden waarbij eentje per ongeluk op de andere valt met haar lippen en dan komen ze erachter dat ze dat eigenlijk niet verkeerd vonden en dan beginnen ze te tongen en roepen ze mij erbij en dan houden we een trio met veel zweet en tranen van blijdschap en genot
Mijn katten vechten wel eens, holyshit manquote:Op woensdag 27 maart 2019 16:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ah kattengevecht als in catfight, vond het al wat verwarrend aangezien het hier ging over kattenvoer en als je googled op kattengevecht krijg je ook daadwerkelijk katten en dat is niet wat je wil, die dingen houden je 's nachts wakker.
Verder hoop ik het ook voor je, klinkt als een geile boel.
geeft niet, blij dat het nu duidelijk is en we op dezelfde voet verder kunnenquote:Op woensdag 27 maart 2019 16:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ah kattengevecht als in catfight, vond het al wat verwarrend aangezien het hier ging over kattenvoer en als je googled op kattengevecht krijg je ook daadwerkelijk katten en dat is niet wat je wil, die dingen houden je 's nachts wakker.
Verder hoop ik het ook voor je, klinkt als een geile boel.
Ik was heel die serie vergeten manquote:Op woensdag 27 maart 2019 16:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je kent die serie, maar haar niet. Is gewoon vreemd als je smaakt hebt
ow jaquote:Op woensdag 27 maart 2019 16:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
Door de letters achter elkaar te zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |