Van de week was prof een interview aan het houden en toen vroeg iemand anders een vraag en toen ging ie ook ranten want 'wat gaat jou dat aan' hahaquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind het erg raar dat jij hier ook regelmatig zit te stampvoeten maar als anderen het doen heb je daar commentaar over
als ik wil caren dan heb ik daar alle recht op
Heb je het een beetje uit kunnen houden?quote:
Geeft nietsquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jezusja, nogmaals excuses voor mijn simpelheid dat ik me dit niet kan voorstellen
Kweenie, ik heb dat allemaal niet. Of het interesseert me gewoon niet zo.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik vind dat seks/naaktheid en alles heel raar in elkaar zit en snap er niks van. Praten over seks en blabla is wel stoer maar naakt zien is 'haha kijk dat doe je toch niet' terwijl dat niks met seks te maken heeft en huh
HUH, zou minder preutse maatschappij willen met minder focus op seks moeten omdat het stoer zou zijn of whatever
een interview en toen vroeg iemand een vraag en toen ging ie rantenquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Van de week was prof een interview aan het houden en toen vroeg iemand anders een vraag en toen ging ie ook ranten want 'wat gaat jou dat aan' haha![]()
profje
Seksualiteit ontdekken is prima maar dat je penetratie 'nog steeds' wel een dingetje vindt en niet met iedereen seks zou willen hebben, dat is geen norm ofzo hoorquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geeft nietsIk ben dit jaar pas begonnen eigenlijk met iets meer exploreren van seksualiteit enzo
Ik loop gewoon wat achter. Maar ik vind penetratie nog steeds wel een dingetje hoor, dat wil ik liever niet met iedereen doen. En als er sprake is met fwb ipv relatie-iets, dan steek ik m er liever toch niet in. (neemt niet weg dat er natuurlijk andere opties zijn om alsnog te stimuleren, maargoed)
Ja eens wel maar ik vind seks persoonlijk wel super mega belangrijk maar dat is anders (en later stadium denk ik ofzo?)quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kweenie, ik heb dat allemaal niet. Of het interesseert me gewoon niet zo.
Seks is leuk maar niet alles draait erom en ik vind dat de maatschappij er te spastisch mee omgaat. Zowel in het stukje liberalisme als het beschermende en terughoudende.
jawel hoorquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je het een beetje uit kunnen houden?
Wilde je nog feliciteren toen Ajax Real op de knieën legde, wat een avond moet dat voor je geweest zijn.
Wat bedoel je hier precies met norm?quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Seksualiteit ontdekken is prima maar dat je penetratie 'nog steeds' wel een dingetje vindt en niet met iedereen seks zou willen hebben, dat is geen norm ofzo hoor
Thanks herhaal het nog een keerquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
een interview en toen vroeg iemand een vraag en toen ging ie ranten
goed verhaal hoor
echt wel, iedereen is een slet van de maatschappij en zou daarom ook gepenetreerd moeten willen worden door iedereen in die maatschappij, snap dat dan.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Seksualiteit ontdekken is prima maar dat je penetratie 'nog steeds' wel een dingetje vindt en niet met iedereen seks zou willen hebben, dat is geen norm ofzo hoor
Maar ik had een ban, zosk zou het doorgeven maar volgens mij heeft hij dat niet gedaanquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
jawel hoor
Toen was ik er toch nog gewoon?Hoewel, had toen ook 2 kleine bannetjes die periode
Dat je je lul niet in iedereen wil steken is gewoon normaalquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier precies met norm?
Ja grandioos, volgens mij was jij er vorige week ook niet eens wat op zich prima was want oh wat ben jij een vermoeiend dingquote:
Ah natuurlijkquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar ik had een ban, zosk zou het doorgeven maar volgens mij heeft hij dat niet gedaan
op aziaten kun je alleen rekenen in esports wedstrijden of met loempia's vouwenquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar ik had een ban, zosk zou het doorgeven maar volgens mij heeft hij dat niet gedaan
oh sorry dan moet ik me nog aanpassenquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
echt wel, iedereen is een slet van de maatschappij en zou daarom ook gepenetreerd moeten willen worden door iedereen in die maatschappij, snap dat dan.
Ja toch, maar dan is het wel prima voor te stellen dat je wel tevreden kan zijn met vingeren terwijl je niet penetratie doet?quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat je je lul niet in iedereen wil steken is gewoon normaal
Dit, maar heb sowieso echt een hekel aan 'het zou zo moeten' en dat mensen dan zo gaan leven omdat het zo moetquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:36 schreef xcachet het volgende:
Laat of vroeg zijn met iets. Ik vind dat zo’n onzin in veel gevallen.
Hij heeft je verraden?quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ah natuurlijk
Ja, jij had het inderdaad nog over het feit dat ik mocht doorposten en daarna was ik zelf 3 keer de lul
totdat je na een nacht met een FOK!ker laat bent met je ongesteldheid hahaatjesquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:36 schreef xcachet het volgende:
Laat of vroeg zijn met iets. Ik vind dat zo’n onzin in veel gevallen.
het was geen aanval rustigquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja grandioos, volgens mij was jij er vorige week ook niet eens wat op zich prima was want oh wat ben jij een vermoeiend ding
rtrtquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit, maar heb sowieso echt een hekel aan 'het zou zo moeten' en dat mensen dan zo gaan leven omdat het zo moet
AL DIE VERZONNEN SOCIALE REGELS JE MOET ECHT BIJNA NIKS IN JE LEVEN![]()
zo
jeetje crack, dacht dat je volwassen was op dat gebiedquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh sorry dan moet ik me nog aanpassen
Eens!quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit, maar heb sowieso echt een hekel aan 'het zou zo moeten' en dat mensen dan zo gaan leven omdat het zo moet
zo
Ik kan dat echt niet, zou zelf helemaal geil worden en al hlemeala als het gaat over ACHT jaar. Maar zei net ook al dat dat mijn simpelheid was, dus ja ik zie in dat jij dat zou kunnen maar ikzelf snap het echt niet en neequote:Op woensdag 27 maart 2019 14:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja toch, maar dan is het wel prima voor te stellen dat je wel tevreden kan zijn met vingeren terwijl je niet penetratie doet?
Dat gaat niet over leeftijd.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
totdat je na een nacht met een FOK!ker laat bent met je ongesteldheid hahaatjes
Ik had met de ziekte gescholden omdat VK het bloed onder mijn nagels vandaan haalde, heb geen idee wat jij hebt gedaanquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ah natuurlijk
Ja, jij had het inderdaad nog over het feit dat ik mocht doorposten en daarna was ik zelf 3 keer de lul
amenquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zo
Ik dacht echt dat zosk anders wasquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
op aziaten kun je alleen rekenen in esports wedstrijden of met loempia's vouwen
ik vind melk vies dus neequote:Op woensdag 27 maart 2019 14:39 schreef TARDIS. het volgende:
Seks is leuk enzo, maar heb je wel eens bastognekoeken gegeten met een glas melk?
heb je wel eens die chocoladereep met stroopwafel gegeten van de appie met een glas melk?quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:39 schreef TARDIS. het volgende:
Seks is leuk enzo, maar heb je wel eens bastognekoeken gegeten met een glas melk?
Ben je nu ook minder religieus dan voorheen?quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geeft nietsIk ben dit jaar pas begonnen eigenlijk met iets meer exploreren van seksualiteit enzo
Ik loop gewoon wat achter. Maar ik vind penetratie nog steeds wel een dingetje hoor, dat wil ik liever niet met iedereen doen. En als er sprake is met fwb ipv relatie-iets, dan steek ik m er liever toch niet in. (neemt niet weg dat er natuurlijk andere opties zijn om alsnog te stimuleren, maargoed)
Alsof er een engeltje over je tong piest.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:39 schreef TARDIS. het volgende:
Nee want ik eet geen chocolade helaas.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb je wel eens die chocoladereep met stroopwafel gegeten van de appie met een glas melk?
Fair enough, maar voor mij is droogneuken wel echt close enough wat dat betreft. Maar het is niet alsof ik niet fantaseer op zo'n moment dat ie er al inzit ofzoquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik kan dat echt niet, zou zelf helemaal geil worden en al hlemeala als het gaat over ACHT jaar
daar was ik goed mee onderweg met mijn vorige uitkering maar toen zeiden ze van hey als je je uitkering wil behouden moet je kort dit baantje doen en dat was bijna 2 jaar geleden en nu zit ik depressief op kantoorquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
je moet helemaal niet werken, kijk naar ama.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |