nee joh gek dat kost geldquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik dacht eerst dat je ze verstuurd had, toen las ik het tweede gedeelte van de zin
Frienzonequote:Op woensdag 27 maart 2019 11:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En als het niets wordt heb ik weer een leuk persoon voor m'n friendzone erbij, jeuj
dat wel, vandaar mijn opmerkingquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heb je mijn waarschuwingswelkom wel gelezen, of doe je zelfs dat niet meer?
Dan ga je toch lekker commentaar geven want dat is wel boeiendquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:43 schreef Solotov het volgende:
dan ga je toch lekker fifa spelen terwijl je op je tekenfilmpje moet wachten
Hier niet iigquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mensen zijn niet creatief en ook niet bijzonder in persoonlijkheden
wat loop jij nou te miepen danquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker commentaar geven want dat is wel boeiend
Edit: ik bedoel continu hetzelfde commentaar op dezelfde persoon, whats the difference
En dusquote:
Enigszins cynischquote:[..]
Frienzoneben je daarmee serieus?
Je vindt het irritant dat Azpi steeds met dbz komt maar jij komt steeds met hetzelfde simpele commentaar, wat is het verschil danquote:
Dit wordt ook mijn eerstequote:Op woensdag 27 maart 2019 11:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En dusik heb vorig jaar nog een bloemetje gestuurd naar iemand, die appte recent dat ik buiten haar vriend om de enige was die haar ooit een bloemetje heeft aangeboden
[..]
Enigszins cynischmaar het is wel onvermijdelijk als het niets wordt, want ze zit bij de studievereniging, dus ja, je ziet elkaar gewoon best vaak
Echt hè, gewoon negeren, dat is het bestequote:Op woensdag 27 maart 2019 11:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je vindt het irritant dat Azpi steeds met dbz komt maar jij komt steeds met hetzelfde simpele commentaar, wat is het verschil dan
wat bedoel je daarmee?quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit wordt ook mijn eerste![]()
![]()
Friendzone bestaat niet
Ja of gewoon niet aan niet boeiende shit irriteren want het leven is ZO mooiquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt hè, gewoon negeren, dat is het beste
ik geef hem alleen maar een optie wat ie kan gaan doen omdat ie lang op die aflevering moet wachtenquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je vindt het irritant dat Azpi steeds met dbz komt maar jij komt steeds met hetzelfde simpele commentaar, wat is het verschil dan
Jij leeft online leven, niet te vergelijken met mijquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mooie wereld leef je in popje, keep on dreaming
Ga ik ook doen vriend. Je kent mequote:Op woensdag 27 maart 2019 11:43 schreef Solotov het volgende:
dan ga je toch lekker fifa spelen terwijl je op je tekenfilmpje moet wachten
je bent zeker verliefdquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja of gewoon niet aan niet boeiende shit irriteren want het leven is ZO mooi
*dbsquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |