Autist tot in de kistquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat zwaar autistisch
Ik vind dat echt fake interesse. Als je zelf niet eens onderwerpen kan bedenken.
Dat is ook bullshitquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou, als dat stroef gaat zal ik de hint meteen incasseren. Ze is niet geïnteresseerd. Maar goed, een nee heb je en een ja kan je krijgen.
Hoe ga je d’r op date vragen?
echt hè, mooi om te zien dat je nu gewoon UI's, TT's en onderschriften met citaten uit de policy mag nemen/maken.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
OH MIJN GOD, ZE HEBBEN JE VRIJGELATEN
Welkom op fokquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
echt hè, mooi om te zien dat je nu gewoon UI's, TT's en onderschriften met citaten uit de policy mag nemen/maken.
"Hunnie deden het ook!"quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
er stond eerst gewoon, ik dacht al. En dat is ook precies wat ik doe hoor, maar zo'n vragenlijst is wel een handig middel om geen awkward stilte te laten vallen. Ken een ander stelletje dat ook die lijst heeft doorgewerkt op hun eerste dategebeuren.
Ja, dit proef ik dus een beetjequote:Op woensdag 27 maart 2019 11:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is ook bullshit
Ik doe echt MEGA stroef bij mn crush omdat ik zoveel interesse heb, kan ook he
Mensen zijn niet creatief en ook niet bijzonder in persoonlijkhedenquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
"Hunnie deden het ook!"
Creativiteit is ver te zoeken. Alles doen volgens het boekje
Alleen maar neppe persoonlijkheden en ingestudeerde teksten
Smfh
Heb je mijn waarschuwingswelkom wel gelezen, of doe je zelfs dat niet meer?quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:37 schreef HPLC het volgende:
Ik ga niet meer in ONZ posten, naatje. Als ik die SC nu lees dan krijg ik zin om mezelf te verhangen.
Spannend, go get mquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, dit proef ik dus een beetje![]()
Er is hier in de buurt een skybar en ik heb gehoord dat je daar echt superchil kan lunchen, ga vragen of ze een keertje daar wilt lunchen
ik dacht eerst dat je ze verstuurd had, toen las ik het tweede gedeelte van de zinquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:41 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb dus bloemen thuisbezorgd, SPANNEND HE want weet nog niet van wie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |