SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
groen links aanhanger HueHeuHuHUHUHUUHEUEUEUquote:Op dinsdag 26 maart 2019 17:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hey het is groen en zit in de kerk wat is dat???
Heilige boontje HUeHeuHuHu
wat doet meneer pastoor op vrijdagavond?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pies on joe toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom kijkt een vogel achteromSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een kanarie heeft toch geen knopje? En als je op de blender doelt; dan klopt de mop niet.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 17:43 schreef Nizno het volgende:
Wat is klein, geel en als je op het knopje duwt wordt het rood?
Een kanarie in een blender.
"ruimt u het zelf even op?"quote:
Dag ouwe lul. Ik snap de referentie.quote:
Ach weet je ik word ook een dagje ouder..quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:06 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dag ouwe lul. Ik snap de referentie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |