Stoere held!quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:32 schreef Restyler het volgende:
Nou ben vanavond erg assertief bezig geweest zeg.
Vriendin gaat vanaf volgende week van haar huidige sportschool verhuizen naar de sportschool waar ik altijd heen ga. Erg jammer natuurlijk, dan kan ik niet meer genieten van al het schoon dat er rond loopt zonder dat mijn vriendin nijdig wordt. Maar daar wou ik het niet over hebben.
Ze wou graag een gratis tas krijgen bij haar aanmelding, dus ik - superheld dat ik ben - zei tegen haar dat ik het wel zou regelen. Nou, zo net wezen sporten en dus naar de balie gelopen en gevraagd of dat mogelijk was. De vrouw achter de kassa keek me érg nijdig aan kan ik jullie vertellen, maar zei "eigenlijk mag het niet, maar neem haar volgende week woensdag maar mee...".
Dat was mijn verhaal, graag hoor ik jullie beoordeling.
Nijdig worden omdat je rondkijkt? Beetje overdreven toch? En wat wil je beoordeeld hebben? Schrijfstijl? Inhoudelijk?quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:32 schreef Restyler het volgende:
Nou ben vanavond erg assertief bezig geweest zeg.
Vriendin gaat vanaf volgende week van haar huidige sportschool verhuizen naar de sportschool waar ik altijd heen ga. Erg jammer natuurlijk, dan kan ik niet meer genieten van al het schoon dat er rond loopt zonder dat mijn vriendin nijdig wordt. Maar daar wou ik het niet over hebben.
Ze wou graag een gratis tas krijgen bij haar aanmelding, dus ik - superheld dat ik ben - zei tegen haar dat ik het wel zou regelen. Nou, zo net wezen sporten en dus naar de balie gelopen en gevraagd of dat mogelijk was. De vrouw achter de kassa keek me érg nijdig aan kan ik jullie vertellen, maar zei "eigenlijk mag het niet, maar neem haar volgende week woensdag maar mee...".
Dat was mijn verhaal, graag hoor ik jullie beoordeling.
En nog steeds doet het pijn om op de feiten gedrukt te worden.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:35 schreef S95Sedan het volgende:
Ergens 3 weken terug was toch al duidelijk dat ze je onder de duim had?
Niet omdat ik rond keek, omdat ik vroeg of ze een gratis tas mag hebben bij haar aanmelding - nadat de actie al is verlopen. Je krijgt geen gratis tas op het moment dus ze keek me aan alsof ik een vervelende zeur was.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:34 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Nijdig worden omdat je rondkijkt? Beetje overdreven toch? En wat wil je beoordeeld hebben? Schrijfstijl? Inhoudelijk?
quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:37 schreef Restyler het volgende:
[..]
En nog steeds doet het pijn om op de feiten gedrukt te worden.![]()
Ik ben een slechte maatstafquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Cliffhanger![]()
Wel graag hoe totaal verschillend hier op reageren!
Oh zo haha. Nou zou jij het leuk vinden als je man naar een andere vrouw kijkt in yogapants?quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:41 schreef quickstepster het volgende:
Nee joh, je zegt toch dat je vriendin nijdig wordt als je rond zou kijken?![]()
En qua spanning 2/10 vanwege de cliffhanger
Afwijken is nooit slecht hoor!quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:02 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Ik ben een slechte maatstafik wijk af!
Geen probleem met kijken! Zolang het niet creepy staren is, da's niet tof. Maar even naar een knappe man/vrouw kijken doe ik ook. Dus ik kan me niks voorstellen bij nijdig wordenquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:03 schreef Restyler het volgende:
[..]
Oh zo haha. Nou zou jij het leuk vinden als je man naar een andere vrouw kijkt in yogapants?![]()
Als ze je pinpas mee krijgt om te shoppen dan denk ik niet dat dat meer opgaatquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:03 schreef Restyler het volgende:
[..]
Oh zo haha. Nou zou jij het leuk vinden als je man naar een andere vrouw kijkt in yogapants?![]()
@:s95sedan Ik ken een hele wijze gezegde. De vrouw mag de broek aan hebben, maar ik bepaal wanneer die uit gaat.
Waarom zou je daar problemen mee hebben?quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:03 schreef Restyler het volgende:
[..]
Onzekerheid?quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Waarom zou je daar problemen mee hebben?
Meestal wijs ik het nog aan ook.
Maar als je er niet zeker van bent wat doe je dan nog in zo'n relatie?quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ligt er misschien ook aan hoe je relatie is? Hoe zeker je daarvan bent?
Niet alleen zijn.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar als je er niet zeker van bent wat doe je dan nog in zo'n relatie?
Ja dat bedoel ik......als je dan nijdig wordt is het wel een teken dat je relatie niet goed zitquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar als je er niet zeker van bent wat doe je dan nog in zo'n relatie?
Ik denk dat er echt zat mensen zijn die niet alleen kunnen zijn ja en daardoor maar bij iemand blijven terwijl ze er eigenlijk niet achter staan.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Perse in een relatie blijven omdat je niet alleen wil/kan zijn?
Ja ongetwijfeld.....ben blij dat ik zelf zo niet ben...quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik denk dat er echt zat mensen zijn die niet alleen kunnen zijn ja en daardoor maar bij iemand blijven terwijl ze er eigenlijk niet achter staan.
Zelfde als mensen die daten om diezelfde reden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |