Schoppen is niet lief. Bemoedigend toespreken ook goed?quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:17 schreef Sarabi het volgende:
Kan iemand mij een schop geven? Moet gaan stofzuigen maar heb geen zin.
*schopt*quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:17 schreef Sarabi het volgende:
Kan iemand mij een schop geven? Moet gaan stofzuigen maar heb geen zin.
Dat is wel jammerquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:45 schreef quickstepster het volgende:
Goed gedaanik hoef gelukkig even niks huishoudelijks te doen. Alleen koken en de afwas. Toch jammer dat ik het weer voor alleen mezelf moet doen
Boven doe ik alleen veelste weinig. Geen zin om met de stofzuiger te slepen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh ik verdeel dat ook altijd
Soms mis ik wel mijn appartementjequote:Op woensdag 27 maart 2019 14:05 schreef quickstepster het volgende:
Ik heb het voor en nadeel van maar één verdieping. Alles moet in een keer, anders blijf je bezigmaar totale oppervlakte is wel kleiner!
Ja dat vind ik ook irritant...Heb eigenlijk ook een tevreden smalle trap om die stofzuiger boven te krijgen.....quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Boven doe ik alleen veelste weinig. Geen zin om met de stofzuiger te slepen.
En dan moet ik eigenlijk ook af en toe nog de zolder doen.
Dat zijn voor mij de ideale appartementen om te werken inderdaad, vaak heb ik dan maar één stopcontact nodig om overal bij te kunnenquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:47 schreef quickstepster het volgende:
Dan de oude vooral houden Sarabi, en boven neerzetten!
Ik vind appartementen echt handig, zolang ze goed zijn ingedeeld. Ik heb een centraal halletje, waar alle kamers omheen liggen. Dus in een vierkant. Superhandig! Enige nadeel is dat als je niet alleen bent, je de ander altijd hoort omdat alles verbonden is
Oja dat zalquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat zijn voor mij de ideale appartementen om te werken inderdaad, vaak heb ik dan maar één stopcontact nodig om overal bij te kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |