Ik vond 'm wel leukquote:Op donderdag 28 maart 2019 18:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Echt niet
Je hebt zelf gewoon geen humor
Nee, ik ga geen grapjes meer maken.quote:
quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, ik ga geen grapjes meer maken.
Vanaf nu alleen maar serieus.
(Wordt een opgave maar ik zie geen andere optie.)
Boeee!quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, ik ga geen grapjes meer maken.
Vanaf nu alleen maar serieus.
(Wordt een opgave maar ik zie geen andere optie.)
Ik zou de GGZ even bellen dan als ik jou was, als je denkt dat biertjes tegen je kunnen pratenquote:Op donderdag 28 maart 2019 18:51 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Boeee!
Ik kon me net bij de boodschappen niet inhouden, een paar lekkere biertjes gehaald. En nu roepen ze vanuit de koelkast mijn naam
Welke?quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:51 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Boeee!
Ik kon me net bij de boodschappen niet inhouden, een paar lekkere biertjes gehaald. En nu roepen ze vanuit de koelkast mijn naam
Dordt van Ebontree, Licht en Lustig van De Molen, Easy IPA van Flying Dog en de Vanilla Milk Stout Special van De Kaperquote:
Klinkt goed.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:49 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Dordt van Ebontree, Licht en Lustig van De Molen, Easy IPA van Flying Dog en de Vanilla Milk Stout Special van De Kaper
Dat was ook mijn gedachte! Vriend komt dit weekend weer hier, denk dat ik hem dan ook even meesleep naar deze slijterquote:Op donderdag 28 maart 2019 19:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Ken alleen de easy ipa.
Maar Mill stouts en eigenlijk alles van De Molen is ook goed.
Ben je al achter zijn geurtje gekomen trouwens? Of moet je daarmee ook maar tot het weekend wachten dan?quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:05 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Dat was ook mijn gedachte! Vriend komt dit weekend weer hier, denk dat ik hem dan ook even meesleep naar deze slijterZe hebben daar een super en wisselend aanbod. Kan hij zelf ook wat lekkers uitkiezen!
Leukquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:05 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Dat was ook mijn gedachte! Vriend komt dit weekend weer hier, denk dat ik hem dan ook even meesleep naar deze slijterZe hebben daar een super en wisselend aanbod. Kan hij zelf ook wat lekkers uitkiezen!
Nee, de parfumerie bij werk had maar heel beperkt mannengeuren. Kijken of hij hem meeneemt, anders volgende week tijdens vakantie even spiekenquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:06 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ben je al achter zijn geurtje gekomen trouwens? Of moet je daarmee ook maar tot het weekend wachten dan?
Nee, ben niet zo van de apps. Misschien toch eens naar kijken!quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Leuk
Heb jij de app Untappd? Kan je bij houden welke biertjes je drinkt en scores geven
Haha oke. Nog even geduld dusquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:11 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Nee, de parfumerie bij werk had maar heel beperkt mannengeuren. Kijken of hij hem meeneemt, anders volgende week tijdens vakantie even spieken
[..]
Mocht je hem wel downloaden, let me knowquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:11 schreef quickstepster het volgende:
[..]
[..]
Nee, ben niet zo van de apps. Misschien toch eens naar kijken!
Daar durf ik zelfs ook inquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Chantal in de efteling en ze durfde in Joris en de draak......heldin!
Die valt wel mee, ben ik vorig jaar ook in geweest. Ik wilde ook wel in de Baron, maar kinderen met wie ik was (9/13 jaar) durfden daar niet in en was ook gigantische wachtrij.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Chantal in de efteling en ze durfde in Joris en de draak......heldin!
Dat lieten ze niet zin, maar ik gok van niet ha ha! Maar Joris gaat vooral echt véél te hard...quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daar durf ik zelfs ook in
En ging ze in de Python?
Wat boe, anders krijg ik zo op m'n kopquote:Op donderdag 28 maart 2019 18:51 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Boeee!
Van wie?quote:Op donderdag 28 maart 2019 22:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat boe, anders krijg ik zo op m'n kop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |