door uit te loggenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:22 schreef Driepink het volgende:
[..]
Heb nul komma nul te doen op werk.. dus gaat wel.
Hoe kan ik je verblijden?
Wat een debielquote:
Tot de PS5 komt jaquote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waarom zou je daar niet blij mee zijn? De meest krachtige console OOIT
Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.quote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vrienden kunnen alles tegen elkaar zeggen, mongool.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
TR gezet. Ben klaar met dit soort gescheld. We zijn vrienden
Ah je hebt de reclame ook gezienquote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
maar het heeft wel meer dan dubbel zoveel krachtquote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:28 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dat is een streamingdienst, geen fysieke console toch
Heb je PS Pro?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:29 schreef Der_Mann het volgende:
ik heb de Xbox One X en voor zo'n krachtig ding lagt de interface echt als de tyfus, de PS4 is veel sneller en meer smooth
daar mogen ze nog wel eens aan werken
Of blonde vs brunettequote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:29 schreef Samzz het volgende:
Dat Xbox vs Playstation is echt zo'n Apple vs Android ding he.
wie is Nintendo danquote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:29 schreef Samzz het volgende:
My man.quote:
En Sega vs Nintendoquote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:29 schreef Samzz het volgende:
Dit komt omdat alles van xbox op microsoft loopt.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:29 schreef Der_Mann het volgende:
ik heb de Xbox One X en voor zo'n krachtig ding lagt de interface echt als de tyfus, de PS4 is veel sneller en meer smooth
daar mogen ze nog wel eens aan werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |