Ruud de Wild denkt daar anders over.quote:
Een kwestie van je armen anders over elkaar doen. Zo moeilijk is dat niet toch?quote:Op maandag 1 april 2019 22:34 schreef 4-elements het volgende:
Altijd heel makkelijk oordelen over anderen. Ga maar eens in de schoenen van deze jonge mensen staan. Als je in zo'n situatie zit, kom je daar echt niet zo makkelijk uit. In ieder geval niet zonder dat iemand je de ogen opent, zodat je weer verder kunt.
En nee, heb niet zelf zoiets meegemaakt.
zou die chantal en Cheynne wel willen zien in zo soort setting.quote:Op dinsdag 2 april 2019 15:35 schreef TjjWester het volgende:
Wtf eva heeft een carriere gehad bij de meiden van holland.....
quote:Op maandag 1 april 2019 23:47 schreef roos94 het volgende:
Chess en Joelle zitten Whitney helemaal kapot te maken in een Insta Live uitzending.
Die hebben niet veel geleerd denk ik
Staat niet op de lijst.quote:
quote:Bram
Chantal
Chess
Cheyenne
Eljereau
Eva
Joėlle
Killian
Marvin
Sam
Tatanka
Tim
Whitney
Zoey
Insta live?? zijn dat die keuzes die het dreamschool ntr account steeds post????quote:Op maandag 1 april 2019 23:47 schreef roos94 het volgende:
Chess en Joelle zitten Whitney helemaal kapot te maken in een Insta Live uitzending.
Die hebben niet veel geleerd denk ik
Een vriend van me vroeg zich af wat haar artiestennaam is daar.quote:Op dinsdag 2 april 2019 15:35 schreef TjjWester het volgende:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Een vriend van me vroeg zich af wat haar artiestennaam is daar.
Dit...iemand ? PM ?quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wie is eva ook alweer?quote:Op dinsdag 2 april 2019 15:35 schreef TjjWester het volgende:
Die heeft zijn wachtwoord al uit zijn hoofd geblowed, misschien heel het bestaan van FOK! wel.quote:Op dinsdag 2 april 2019 15:46 schreef Chia het volgende:
[..]
@:JuniorvdBrink Jij verweet ons op FOK! dat we haat zaaiden, maar die geliefde Joelle van je doet precies hetzelfde. Ze had toch zoveel geleerd op Dream School en wij zagen het helemaal verkeerd? Hoe kan dit?
Is toch leuk voor als hij bij een volgend seizoen weer inlogt of bij toeval.quote:Op woensdag 3 april 2019 12:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Die heeft zijn wachtwoord al uit zijn hoofd geblowed, misschien heel het bestaan van FOK! wel.
Die dikkige uit Iran oid met dat geblondeerde haar.quote:
quote:Op woensdag 3 april 2019 12:46 schreef Chia het volgende:
[..]
Is toch leuk voor als hij bij een volgend seizoen weer inlogt of bij toeval.
Ah oke.quote:Op woensdag 3 april 2019 13:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die dikkige uit Iran oid met dat geblondeerde haar.
https://www.npo3.nl/dream-school/17-02-2019/WO_NTR_15206294
Renata en Renata_Valeriaquote:Op dinsdag 2 april 2019 16:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
ok wtf dat profiel is rond 4 maanden geleden gemaakt. dus tijdens / na dream school?quote:Op woensdag 3 april 2019 14:06 schreef JHNGLT het volgende:
[..]
Renata en Renata_Valeria
Die naam in combinatie met Meiden van Holland googlen en je vriend vind vanzelf materiaal voor z'n thesis...
Oh wow.quote:Op woensdag 3 april 2019 14:43 schreef roos94 het volgende:
ok wtf d
[..]
ok wtf dat profiel is rond 4 maanden geleden gemaakt. dus tijdens / na dream school?
Ja niet helemaal mijn type. Maarja je bent dan toch nieuwsgierig.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:01 schreef mossad_agent het volgende:
jezus wat is dat wijf dik zeg blegh....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |