Maar het zijn PSVers, dus vindt davy het leuk.quote:Op maandag 25 maart 2019 21:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is niet 'erg', maar ik heb liever dat ze gewoon de man van de assist bedanken.
Doen ze ook welquote:Op maandag 25 maart 2019 21:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is niet 'erg', maar ik heb liever dat ze gewoon de man van de assist bedanken.
quote:Op maandag 25 maart 2019 21:02 schreef Abrikozentaart het volgende:
Gijp moet eens lekker genomen worden door een grote neger daar wordt hij wel wat rustiger van
Daar heb jij zeker ervaring in.quote:Op maandag 25 maart 2019 21:02 schreef Abrikozentaart het volgende:
Gijp moet eens lekker genomen worden door een grote neger daar wordt hij wel wat rustiger van
Vermoeiend als je alles door zo'n bril bekijkt.quote:Op maandag 25 maart 2019 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar het zijn PSVers, dus vindt davy het leuk.
Je denkt toch niet dat ik ga huilen als Frenkie zo zou juichenquote:Op maandag 25 maart 2019 21:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vermoeiend als je alles door zo'n bril bekijkt.
Die scoort nooit.quote:Op maandag 25 maart 2019 21:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik ga huilen als Frenkie zo zou juichen
Beetje jammer dat je mij niet noemt.quote:Op maandag 25 maart 2019 21:05 schreef onlogisch het volgende:
Fijn dat mijn vrienden @:GGMM @:maxi-mus en @:Coco. hier posten
Je vraagt je toch af waar @:KingRoland is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |