Ligt het aan mij of valt de storm hier wel mee en is het eerder een stijve bries, als ik de golven zie, denk ik een zes?quote:Op maandag 25 maart 2019 18:06 schreef FranticDJ het volgende: [..] Naja, je ziet deze binnenkomen, Stel je voor dat je ditzelfde doet voord e kant, vastliggend aan je trossen. Dan sla je de kade kapot, je slaat schade aan je schip en zeer waarschijnlijk zullen ook al je trossen breken. Daarom ga je dus naar zee met een storm.
Ik koos dit filmpje vanwege de bewegingen van 't schip.quote:Op maandag 25 maart 2019 18:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of valt de storm hier wel mee en is het eerder een stijve bries, als ik de golven zie, denk ik een zes?
Rollen, toch?quote:Op maandag 25 maart 2019 18:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik koos dit filmpje vanwege de bewegingen van 't schip.
Ik wil nooitnooitNOOIT met storm op zee zijn.quote:Op maandag 25 maart 2019 18:06 schreef FranticDJ het volgende: [..] Naja, je ziet deze binnenkomen, Stel je voor dat je ditzelfde doet voord e kant, vastliggend aan je trossen. Dan sla je de kade kapot, je slaat schade aan je schip en zeer waarschijnlijk zullen ook al je trossen breken. Daarom ga je dus naar zee met een storm.
Patsy, I’m 72!quote:Op maandag 25 maart 2019 18:14 schreef AnneX het volgende:
Potverdrie, post weg, want topic vol.
Te langzaam getikt.
Wat ik mij herinner: zou jammer zijn van jullie vakantieplannen lucky. Domper.
Het is voor een goed doel.
Art...pies, poep en hormonen.
En ik moet college van frantic nog teruglezen.
In een griekse baai op een jacht, sliep ik altijd buiten aan dek.
Op een morgen werd ik wakker en zag ik het schip dobberen richting kust.
Toen maar de Schipper wakkergejoeld, het anker was gaan “ krabben”.
En Scott Walker is overleden. Tja. Hier zingt hij Jacques Brel.
dit valt nog meequote:Op maandag 25 maart 2019 18:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik wil nooitnooitNOOIT met storm op zee zijn.
Ik word al misselijk als ik dit zie
Hangt maar net van de mate van beschutting af die je in de haven hebt. In Antwerpen heb je bv. veel meer beschutting dan in elke willekeurige Zuid Amerikaanse haven..quote:Toch apart dat ik diverse malen berichten las (van passagiers) dat schepen in de haven bleven. Misschien verkeerd begrepen dan. Tijdens storm worden wel regelmatig havens overgeslagen en dat vond ik logisch ivm de scheepsbewegingen zoals in dat filmpje. Maar geen idee dat een schip wat al aan de kade ligt net zo akelig doet
Beter luisterenquote:Op maandag 25 maart 2019 18:27 schreef Barreltje het volgende:
Frant.. wat ik nog wilde vragen, vroegah was er altijd een "waarschuwing voor de scheepvaart" op de radio, maar dat hoor ik geloof ik nooit meer.. klopt dat?
quote:Op maandag 25 maart 2019 18:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een update LeinIk hou er van, laat ze maar komen!
quote:
Maar dat is ook een saaie overtochtquote:Op maandag 25 maart 2019 18:49 schreef liedetector het volgende:
Die Lein! volgens mij komt het wel goed en is het meer even wennen!
Verder idd best boeiend! en blijf een "niet fan" van varen......overtochtje UK IJmuiden Newcastle is geloof ik m max en ben ik al bored
net als wandelen, het gaat me niet snel genoeg *does that make sense*quote:Op maandag 25 maart 2019 18:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Maar dat is ook een saaie overtocht
Probeer eens een tocht langs de Noorse kust. Maar goed dat ik, naast mijn ereader, ook luisterboeken had meegenomen. Ik meende dat dat handig was in geval van zeeziekte. In de praktijk heb ik urenlang met oortjes in naar buiten zitten staren en genoten van het afwisselende landschap
Makes sensequote:Op maandag 25 maart 2019 18:55 schreef liedetector het volgende:
[..]
net als wandelen, het gaat me niet snel genoeg *does that make sense*
\met als edit dat ik wel uren kan turen, maar ik denk vooral als ik zelf dan nog wat doe ofzo..... zen is voor mij lastig, geloof toch dat ik redelijk hyper ben
jaloersTquote:Op maandag 25 maart 2019 18:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Makes sense
Als je een actief tiepje bent dan is zoiets veel te passief voor je.
Drie keer raden waar ik heeeeeeel goed in ben
quote:Op maandag 25 maart 2019 18:51 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
[..]
Ik ben zó benieuwd hoe ons kaartje straks ontvangen wordt... We hebben iets later ontwerpen door een kennis en ik vind m echt tof!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |