Dat is nog steeds de grootste grap eigenlijk he.quote:Op maandag 25 maart 2019 14:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is het daarom ook zo leuk dat jij mod bent
Ik ga een Xbox One X kopen vriendquote:Op maandag 25 maart 2019 14:40 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dat is nog steeds de grootste grap eigenlijk he.
Bijna weer in Nederland genot.quote:Op maandag 25 maart 2019 14:47 schreef Driepink het volgende:
@:Charmed_angel zal het wel met je eens zijn ja.
Dit zal zij anders zien gok ikquote:Op maandag 25 maart 2019 14:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bijna weer in Nederland genot.
Welke?quote:Op maandag 25 maart 2019 14:50 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Altijd weer spijtig als je een serie af hebt gekeken
Eensquote:Op maandag 25 maart 2019 14:50 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Altijd weer spijtig als je een serie af hebt gekeken
Ik vond het erg leuk, zat maar 1 mindere bij, maar de rest is allemaal mooi gevonden en uitgewerkt. Ben zelf helemaal weg van de aflevering Ice Agequote:Op maandag 25 maart 2019 14:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
Is het wat? Leek me wel grappig, maar meer ook niet..
Zeer zeker een aanraderquote:Op maandag 25 maart 2019 14:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh dat heb ik nog niet gezien.
quote:
O het is geen doorlopend verhaal?quote:Op maandag 25 maart 2019 14:58 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik vond het erg leuk, zat maar 1 mindere bij, maar de rest is allemaal mooi gevonden en uitgewerkt. Ben zelf helemaal weg van de aflevering Ice Age
Dit heeft geen zin.quote:Op maandag 25 maart 2019 14:25 schreef Driepink het volgende:
[..]
Kelderklasse 15 is een hele leuke korte serie.
Aflevering duurt max 15 minuten ofzo..
Gaat over een amateurclub van voetbal. Die stonden dus vorig jaar stijf laatste met 104 goals tegen.
Ik heb die van gisteravond gemist, moet ik vanavond maar even kijken.quote:Op maandag 25 maart 2019 15:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit heeft geen zin.
Haags kijkt liever naar De Luizenmoeder.
Bah bahquote:Op maandag 25 maart 2019 15:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb die van gisteravond gemist, moet ik vanavond maar even kijken.
Ik heb normaal niets met voetbal en dit vind ik leuk.quote:Op maandag 25 maart 2019 15:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit heeft geen zin.
Haags kijkt liever naar De Luizenmoeder.
Dat klopt.quote:Op maandag 25 maart 2019 15:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb normaal niets met voetbal en dit vind ik leuk.
Haags kijkt normaal (in vergelijking met mij) 100000x meer voetbal, en dit kent ie weer niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |