welke klasse spelen die?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 09:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had bijna een seizoenskaart voor Blijdorp genomen.
Optelsom broerquote:Op dinsdag 26 maart 2019 09:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Parkeren kost maar 10 euro joh
iedereen kan degraderenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 09:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoogste divisie, kunnen niet degraderen
Speelt Bokito daar nog?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 09:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had bijna een seizoenskaart voor Blijdorp genomen.
Is wel een uur rijden vriendquote:Op dinsdag 26 maart 2019 09:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo ver woont Azpi er niet vanaf
nog niet oud genoeg om met zn tweeën het park in te mogen, dus zijn vader gaat ook meequote:Op dinsdag 26 maart 2019 09:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga je alleen met je chick?
Nou, ze wilde ook nog mijn nichtje/neefje meevragen maar dan wordt het al helemaal een dure grap. Dus ik zeg wel gewoon dat die nietk unnenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 09:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga je alleen met je chick?
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 09:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nou, ze wilde ook nog mijn nichtje/neefje meevragen maar dan wordt het al helemaal een dure grap. Dus ik zeg wel gewoon dat die nietk unnen
Heerlijk, hoe je kan hangen in wat er allemaal niet mogelijk is.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 09:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nou, ze wilde ook nog mijn nichtje/neefje meevragen maar dan wordt het al helemaal een dure grap. Dus ik zeg wel gewoon dat die nietk unnen
Zo heb ik mijn hele leven ingerichtquote:Op dinsdag 26 maart 2019 09:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heerlijk, hoe je kan hangen in wat er allemaal niet mogelijk is.
Je bent eerder een slaaf van ‘the system’ geworden.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 09:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Slim toch? If you can't beat the system, join the system
Je ontkomt er ook niet aanquote:Op dinsdag 26 maart 2019 09:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je bent eerder een slaaf van ‘the system’ geworden.
Een slaaf, echtquote:Op dinsdag 26 maart 2019 09:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je bent eerder een slaaf van ‘the system’ geworden.
geen flauw idee over welk systeem je het nu hebtquote:Op dinsdag 26 maart 2019 09:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Slim toch? If you can't beat the system, join the system
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |