Dat zijn jouw woordenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij zit op wissel dus die zal er wel he-le-maal niks van kunnen.
Die zat de vorige pot ook al op de bankquote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dacht dat die Gravenberch zo'n enorm talent zou zijn
Deze post sla ik even op.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Die zat de vorige pot ook al op de bank
Kokcu is dus 40-45 klasses beter
Ik weet niet eens op welke positie die Gravenberch speelt johquote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet niet eens op welke positie die Gravenberch speelt joh
Daar hebben we al 13 jaar niet verloren, en Utrecht-uit lijkt gek genoeg altijd een kuuroord als het niet goed gaat (0-4 winst in het Mario Been-jaar, 1-2 winst na die reeks van zeven in 15-16).quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:13 schreef fetX het volgende:
KökcüGod![]()
Dit weekend lekker uit naar Utrecht. Dat wordt vast een genottelijke wedstrijd.
Ik kan me ook nog een 2-5 herinneren middenin de gebruikelijke januaridip. Kwam ook een leuk Vilhena juichgifje uit die wedstrijd volgens mijquote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar hebben we al 13 jaar niet verloren, en Utrecht-uit lijkt gek genoeg altijd een kuuroord als het niet goed gaat (0-4 winst in het Mario Been-jaar, 1-2 winst na die reeks van zeven in 15-16).
Vertrouwen!!!
Ja klopt, Schaken speelde uit het niks een heerlijk potje toen. 2-5 was toen een héél magere score, Utrecht verdedigde niet eens die wedstrijd. Toornstra maakte er twee voor Utrecht die wedstrijd overigens!quote:Op woensdag 27 maart 2019 00:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik kan me ook nog een 2-5 herinneren middenin de gebruikelijke januaridip. Kwam ook een leuk Vilhena juichgifje uit die wedstrijd volgens mij
ik ook gelezen, voortaan gaan we met 10 middenvelders spelen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik lees net dat we geïnteresseerd zouden zijn in Crowley van Willem II..
Speelt in de Eredivisie, middelmaat, kost niet veel geld en gaat hoogstwaarschijnlijk mislukken.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Met als verschil dat PSV ook interesse heeft.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Speelt in de Eredivisie, middelmaat, kost niet veel geld en gaat hoogstwaarschijnlijk mislukken.
Seems legit.
Wat boeit dat precies dan?quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:39 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Met als verschil dat PSV ook interesse heeft.
Ruilen tegen Tapia dan.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:02 schreef Irritatie100 het volgende:
quote:
Dat dat normaal niet is bij Van Geel, de rest van de criteria wel. Ik nam aan dat fetX daarop doelde, dat het een typische Van Geel aankoop zou zijn.quote:
Daar doelde ik ook opquote:Op woensdag 27 maart 2019 10:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Dat dat normaal niet is bij Van Geel, de rest van de criteria wel. Ik nam aan dat fetX daarop doelde, dat het een typische Van Geel aankoop zou zijn.
Ja, en ook 41 jaar na Bob Dylanquote:
Ja, alsof dat gaat gebeurenquote:Op woensdag 27 maart 2019 12:31 schreef Maastoren het volgende:
Laatste thuiswedstrijd wellicht zonder publiek. Ik zou er niet rouwig om zijn. Wel beetje treurig voor Van Persie en Van Bronckhorst. Maar dan sluiten we het seizoen in ieder geval in stijl af.
Waarom zie jij dat niet gebeuren?quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, alsof dat gaat gebeuren
Mongolen bij het AD
Ja maar dat gaan ze dus nooit die laatste wedstrijd doen. Zo achterlijk zijn ze daar ook nietquote:Op woensdag 27 maart 2019 12:36 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Waarom zie jij dat niet gebeuren?
Gezien de vuurwerkshow zou een wedstrijd zonder publiek prima passen bij de hetze die er nu wordt gevoerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |