Lol, dat is merkbaar op t strand ja. Smerige wijven.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:04 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Snap wel dat jij borstels en een snor gewend bent maar Nederlandse vrouwen doen wel iets aan overtollige lichaamsbeharing
De wereld smacht naar jouquote:Op maandag 25 maart 2019 06:19 schreef Flamarande het volgende:
Wordt echt tijd dat het donker blijft sochtends, ben nu te vroeg wakker
Ik smacht naar een terminale aandoening voor de kutvogels die voor mijn deur staan te schreeuwenquote:
deze gedachte ging bijna exact door mijn hoofd, waarbij ik de terminale ziekte voor de vogels had gezetquote:Op maandag 25 maart 2019 06:24 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ik smacht naar een terminale aandoening voor de kutvogels die voor mijn deur staan te schreeuwen
Dat is niet aardig.quote:Op maandag 25 maart 2019 06:24 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ik smacht naar een terminale aandoening voor de kutvogels die voor mijn deur staan te schreeuwen
Raar verhaalquote:Op maandag 25 maart 2019 06:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
deze gedachte ging bijna exact door mijn hoofd, waarbij ik de terminale ziekte voor de vogels had gezet
Daarom: lol.quote:Op maandag 25 maart 2019 06:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en ik weet niet eens hoe je eruit ziet, gewoon op de gok gezegd dit
Goed geslapen, niet te kort, niet te lang.quote:Op maandag 25 maart 2019 07:28 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja alleen de nacht was wat te kort, en daar?
Ja ga straks ook aan het werk dan hoeft het vanavond nietquote:Op maandag 25 maart 2019 07:30 schreef Driepink het volgende:
[..]
Goed geslapen, niet te kort, niet te lang.
Zometeen richting werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |