SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.denhaag.nl/nl(...)r-het-fietsdepot.htm
Nou waarschuwing heb ik niet gehad en mijn fiets is nog nooit in de stad geweest.
Moet nu een nieuw zadel,hangslot en nieuwe kettingkast. Maandag ga ik natuurlijk meteen bellen maar ik heb behalve deze afspraak van vandaag (en Google Maps routes) en ben nogal bang dat de gemeente gaat zeggen dat mijn fiets er langer dan 24 uur stond en dat ik dus zelf mijn fiets mag repareren en mag opdraaien voor deze kosten.
nouja dit is meer dan 100 euro aan schadequote:Op zondag 24 maart 2019 17:53 schreef Mortaxx het volgende:
Er is daar meer dan genoeg stallingsruimte maar jij zet hem aan een boomwordt ook overal aangegeven dat fiets in de stalling moet
Dus gewoon je verlies nemen. Toen mijn fiets een keer was meegenomen hadden ze zelfs de bandjes opgepompt en een kapotte handrem gemaakt
Misschien kunnen ze de schade herstellenquote:Op zondag 24 maart 2019 17:54 schreef Tailless het volgende:
[..]
nouja dit is meer dan 100 euro aan schade
Ik kan aantonen hoelaat ik aankwam door mijn navigatie verleden. Mijn zadel heeft nu ineens een plastic zak ding en is helemaal lek natuurlijk heb ik geen foto hoe die vannochtend was.quote:Op zondag 24 maart 2019 17:56 schreef Victoriaatje het volgende:
Kun jij aantonen dat de fiets nog niet beschadigd was en daar nog niet zo lang stond?
Was echt naast de zag nergens iets staan voor de brandweerquote:Op zondag 24 maart 2019 18:01 schreef Geerd het volgende:
Was er toevallig niet een waterput ofzo in de buurt voor de brandweer ?
Bron van die 20 minuten want de website van den haag zegt 24 uurquote:Op zondag 24 maart 2019 18:05 schreef Joran-Joran het volgende:
In Den Haag krijg je 20 min de tijd om je foutief gestalde weg te halen, dit laten ze je weten dmv een briefje aan je fiets.
En je hebt recht onder de bibliotheek gewoon een enorme - gratis - fietsenstalling![]()
Verder mag je op straat alleen binnen de witte vlakken stallen.
Hier moet je gewoon je verlies in nemen, TS. En volgende keer gewoon je fiets in een stalling zetten.
Eigen waarneming.quote:Op zondag 24 maart 2019 18:06 schreef Tailless het volgende:
[..]
Bron van die 20 minuten want de website van den haag zegt 24 uur
En rondom Spui/Grote Markt is dat dus 20 min.quote:Hij krijgt eerst een label waarop staat dat hij wordt verwijderd, tenzij hij voor een bepaalde datum of tijdstip wordt verplaatst. Hoeveel tijd u daar voor krijgt, is afhankelijk van de plaats waar de fiets staat en de situatie.
Gast waarom janken dan ...quote:Op zondag 24 maart 2019 18:18 schreef Tailless het volgende:
[..]
Ja godverdomme. Fiets fiets voor geen meter mee. Kan wel janken zeg
Flikker hem dan ook niet tegen een boom als er een stalling is.quote:Op zondag 24 maart 2019 18:28 schreef Tailless het volgende:
[..]
Ben zuinig op mijn fiets en nu is die kapot
maar je was er niet zo zuinig op toen je hem aan een boom vast maakte. Immers dat mag niet.quote:Op zondag 24 maart 2019 18:28 schreef Tailless het volgende:
Dan had je hem wel in de stalling gezet nietquote:Op zondag 24 maart 2019 18:28 schreef Tailless het volgende:
[..]
kijk dan even waar ik hem had neergezet. Hoop dat je ziet dat het er gewoon uitziet als een plek waar je je fiets gewoon kan parkeren. Ik wist niet dat het niet mocht.quote:Op zondag 24 maart 2019 18:31 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Flikker hem dan ook niet tegen een boom als er een stalling is.
Omdat daar een fietsenstalling voor is uitgevonden.quote:Op zondag 24 maart 2019 18:38 schreef Tailless het volgende:
[..]
Dus ja waarom zou ik hem in een fietsenstalling zetten als ik een mooi plekje zie?
Waar denk je dat die witte lijnen voor zijn waar binnen vrijwel iedereen fietsen zet?quote:Op zondag 24 maart 2019 18:38 schreef Tailless het volgende:
[..]
kijk dan even waar ik hem had neergezet. Hoop dat je ziet dat het er gewoon uitziet als een plek waar je je fiets gewoon kan parkeren. Ik wist niet dat het niet mocht.
Dus ja waarom zou ik hem in een fietsenstalling zetten als ik een mooi plekje zie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |