Honden uitlaten?quote:Op zondag 24 maart 2019 17:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha kan je wel ergens anders een handje mee helpen haha
Kan je vertellen dat ze niet echt hun werk doenquote:Op zondag 24 maart 2019 17:52 schreef Chia het volgende:
Ik heb alleen verduisterende gordijnen in de slaapkamer. Verder hangen ze er alleen zodat ik naakt kan rondlopen zonder dat de overburen dat kunnen zien.
Jammer ditquote:Op zondag 24 maart 2019 17:52 schreef Chia het volgende:
Ik heb alleen verduisterende gordijnen in de slaapkamer. Verder hangen ze er alleen zodat ik naakt kan rondlopen zonder dat de overburen dat kunnen zien.
Bijvoorbeeldquote:
Vast welquote:Op zondag 24 maart 2019 17:53 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik ben een gore slet. Niets bevredigt mij.
Same. Zie het nut van verduisterende gordijnen buiten de slaapkamer ook nietquote:Op zondag 24 maart 2019 17:52 schreef Chia het volgende:
Ja, daarom. Zal ik wel weer op handen en knieën moeten om in alle hoekjes en gaatjes te komenquote:
Zo danquote:
Het is slechts een vraag boze draak van een vrouwquote:Op zondag 24 maart 2019 17:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat zit jij nou weer te jankzakken
Voorbips valt toch weinig aan te zienquote:Op zondag 24 maart 2019 17:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Same. Zie het nut van verduisterende gordijnen buiten de slaapkamer ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |