Spring zo over het hek heen.quote:Op zondag 24 maart 2019 11:32 schreef yaello het volgende:
Shelley vraagt of mama niet even wilt praten met Gerrit.
NOOOIT antwoord ze
Ze overdrijft vreselijk. Ik zie verdomd weinig overquote:Op zondag 24 maart 2019 11:32 schreef pollewop77 het volgende:
Lenie heeft moeite met de media. Niet voor haarzelf maar voor Shelley. Shelley snapt het niet helemaal. Ze wil weten wat er gezegd wordt.
Voor een jongen is het niet zo erg zegt Lenie maar als je je dochter zo ziet....
Ze blijft hangen in haar boosheidquote:Op zondag 24 maart 2019 11:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze overdrijft vreselijk. Ik zie verdomd weinig over
Shelly en Ger in de media.
Ze is zelf het levende bewijsquote:Op zondag 24 maart 2019 11:34 schreef rowan634 het volgende:
Vriendin: is ook sowieso slecht, roken
Lenie: wie bewijst dat?
Mylene dusquote:Op zondag 24 maart 2019 11:36 schreef Crabapple het volgende:
Bezoek vraagt of Shel weet op wie ze gaat stemmen, mag ze niet zeggen maar ze noemt wel de letter M
En als Shelley een paar keer vraagt: Wat zeggen ze dan? Geeft ze niet echt antwoordquote:Op zondag 24 maart 2019 11:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze overdrijft vreselijk. Ik zie verdomd weinig over
Shelly en Ger in de media.
Gosh......wat een rare instelling........wat haar dochter doet maakt haar eigenlijk niet uit en wat er gezegd wordt Maar Gerrit...........quote:Op zondag 24 maart 2019 11:32 schreef yaello het volgende:
Shelley vraagt of mama niet even wilt praten met Gerrit.
NOOOIT antwoord ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |