Iedereen was een soort van ontroerd en onder de indruk.Een moment wat ik niet zal vergeten.quote:
Sommige momenten raken je tot op je bot, niet altijd goed uit te leggen aan sommige personen. Komt bezieling bij kijken, sta je voor open of nietquote:Op zondag 24 maart 2019 04:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Iedereen was een soort van ontroerd en onder de indruk.Een moment wat ik niet zal vergeten.
Trusten Dani.quote:Op zondag 24 maart 2019 04:23 schreef DaniqueV het volgende:
Bedtimestory's voor mijTrip inmiddels op slaapgebrek
![]()
![]()
Sweet dreams FF![]()
Haha ja die blijft leuk.quote:
quote:
Die linkse....zo van wat flik jij me nu.quote:
Ja idd.quote:Op zondag 24 maart 2019 19:03 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Die linkse....zo van wat flik jij me nu.
Dat vind ik ook heel erg. Jammer is dat.quote:Op zondag 24 maart 2019 20:43 schreef Crabapple het volgende:
Wat een blamage dat gefluit tijdens Duits volkslied
Beter te verdragen dan de huidige voetbal match tot nu toequote:
Het is nog maar net begonnen. Heb vertrouwen,zelfs hier.quote:Op zondag 24 maart 2019 21:08 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Beter te verdragen dan de huidige voetbal match tot nu toe
Ik was net met de honden aan het lopen, maar hoorde de 0-2 al bij de burenquote:Op zondag 24 maart 2019 21:11 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het is nog maar net begonnen. Heb vertrouwen,zelfs hier.
en nu?quote:Op zondag 24 maart 2019 21:39 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik was net met de honden aan het lopen, maar hoorde de 0-2 al bij de buren
Elke keer die kaauuutheee moffen die dat flikken.quote:Op zondag 24 maart 2019 22:44 schreef Amphorapotje het volgende:
Verloren 2-3en weer in de 90e minuut.
![]()
Ik ben nog doof van het gillen van mijn vrouwquote:Op zondag 24 maart 2019 22:47 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Elke keer die kaauuutheee moffen die dat flikken.
quote:Op zondag 24 maart 2019 22:51 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik ben nog doof van het gillen van mijn vrouw
Heerlijk is die ja.quote:Op zondag 24 maart 2019 22:53 schreef Crabapple het volgende:
En na verlies van de duitsers troost ik mij met dit filmpje
Heerlijk zijn die filmpjesquote:Op zondag 24 maart 2019 22:53 schreef Crabapple het volgende:
En na verlies van de duitsers troost ik mij met dit filmpje
Geweldig. Waar halen ze zo'n lulletje toch vandaan?quote:
Uit de kaartenbak van Lekker Slim of Utopia misschienquote:Op zondag 24 maart 2019 23:21 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Geweldig. Waar halen ze zo'n lulletje toch vandaan?![]()
![]()
O you lovely boys.![]()
I as a intellectueal.....
Dat zou toch een gouden tip zijn!quote:Op zondag 24 maart 2019 23:23 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Uit de kaartenbak van Lekker Slim of Utopia misschien![]()
Ook leukquote:Op zondag 24 maart 2019 23:26 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat zou toch een gouden tip zijn!![]()
Of misschien uit deze kaartenbak?
Mooi dan zet ik deze er tegenover:quote:
Nice!quote:
❤️❤️❤️quote:Op maandag 25 maart 2019 00:12 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Nice!
Kom ik automatisch bij deze terecht![]()
Blijf die clip mooi vinden en wat was Peter Gabriel![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
quote:Op maandag 25 maart 2019 01:14 schreef Amphorapotje het volgende:
Mijn houten hart
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Ik vind het een heel mooi nummer. Werd gedraaid bij de crematie van mijn moeder.quote:
Mijn oudste dochter speelde ook in bandjes en ook de basgitaarquote:Op maandag 25 maart 2019 01:20 schreef Sambalbaai het volgende:
De baspartij heb ik eindeloos gehoord, doordat mijn zoon dat oefende thuis voor zijn band.![]()
The old days.
Zoiets blijft dan heel erg speciaal.quote:Op maandag 25 maart 2019 01:22 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik vind het een heel mooi nummer. Werd gedraaid bij de crematie van mijn moeder.
O echt, leuk! Basgitaristen zijn over het algemeen bijzonder!quote:Op maandag 25 maart 2019 01:22 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Mijn oudste dochter speelde ook in bandjes en ook de basgitaar
Deze wil ik als ik dood gaquote:Op maandag 25 maart 2019 01:22 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Zoiets blijft dan heel erg speciaal.
Over heeeeeel veeeeeeel jaren dan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |