abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186220404
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:10 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Maar we zijn in de Cos toch vrij om commentaar op streams te geven? Jessie loopt te snuiven als een malloot, ik vind het goor maar erger mij erniet aan. Als ik de streams op de tv aan heb en Jes loopt weer te snuiven dan vraagt mijn man of ik alsjeblieft de koptelefoon op wil zetten want hij ergert zich daar groen en geel aan. Laat degene die zich ergeren aan dat snotophalen dat gewoon opschrijven! Ik lees de hele dag 'ergernissen' aan utopianen door Cossers. Ik neem het hele Utopia gebeuren en de Cos met een korreltje zout, dan zie je veel meer humor dan dat je elk woord op een weegschaaltje legt.
Pfff....
  zondag 14 april 2019 @ 21:14:04 #277
429367 DKUp
ON TOUR
pi_186220413
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2019 09:43 schreef sararaats het volgende:
:W officieel 40 om 12u vanmiddag.

*O*
Gefeliciteerd w/
SOONY
pi_186220418
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:09 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Maar als anderen het anders willen zien dan jij het ervaart, wat maakt dat nou zo erg? Je verandert daar echt niet aan. Meningen gaan altijd verschillen en wat jij als objectief of de waarheid ziet, kan een ander weer anders ervaren. Is dat nou echt iets om je druk over te maken?
Feiten zijn feiten . Heeft niks met mening of objectief zijn te maken.
Sommigen dingen kun je niet ontkennen die gezien zijn.
Maar dat is jullie argument tot uit den treure. Dat ieder zijn mening mag hebben.
Feit: Dat mag van mij (en velen anderen ook). Maar lees nou eens één keer een beetje beter. Dat het niet om iemand zijn mening gaat, maar om andere dingen.
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
pi_186220420
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:13 schreef mootie het volgende:

[..]

Pfff....
Lekke band? :9
pi_186220427
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:14 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Lekke band? :9
Nee, doodmoe van dat goedpraten.
pi_186220448
‘Dat is mijn mening’, het meest misbruikte zinnetje.
pi_186220449
quote:

[..]

Maar we zijn in de Cos toch vrij om commentaar op streams te geven? Jessie loopt te snuiven als een malloot, ik vind het goor maar erger mij erniet aan. Als ik de streams op de tv aan heb en Jes loopt weer te snuiven dan vraagt mijn man of ik alsjeblieft de koptelefoon op wil zetten want hij ergert zich daar groen en geel aan. Laat degene die zich ergeren aan dat snotophalen dat gewoon opschrijven! Ik lees de hele dag 'ergernissen' aan utopianen door Cossers. Ik neem het hele Utopia gebeuren en de Cos met een korreltje zout, dan zie je veel meer humor dan dat je elk woord op een weegschaaltje legt.
Ik voel me niet vrij het voor Jessie op te nemen als er weer iets onwaars wordt geschreven en ik heb geen behoefte bladzijden lang hetzelfde te lezen over zijn neus ophalen en dat dag in dag uit.
Bij geen van de andere bewoners gebeurt dit zo extreem vaak en ik moet zo veel scrollen dat ik al behoorlijk afgehaakt ben jammer genoeg
pi_186220478
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:09 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Maar als anderen het anders willen zien dan jij het ervaart, wat maakt dat nou zo erg? Je verandert daar echt niet aan. Meningen gaan altijd verschillen en wat jij als objectief of de waarheid ziet, kan een ander weer anders ervaren. Is dat nou echt iets om je druk over te maken?
Ja blijkbaar wel
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_186220496
quote:
99s.gif Op zondag 14 april 2019 21:14 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Maar dat is jullie argument tot uit den treure. Dat ieder zijn mening mag hebben.
Feit: Dat mag van mij (en velen anderen ook). Maar lees nou eens één keer een beetje beter. Dat het niet om iemand zijn mening gaat, maar om andere dingen.
Om het feit dat iemand die regelmatig 'snotkoker' gebruikt vanmorgen is 'weggetreiterd' uit de Cos?

Ik trek geen partij hoor, maar kijk ook eens naar wat opmerkingen met 'de ander' doet.
pi_186220504
quote:

[..]

Mijn hemel. Hoe vaak moet er nu nog vertelt worden dat het niet om die neus gaat. Je blijft er maar op terug komen. Ondanks wat er allemaal al op gezegd is
pi_186220509
quote:
99s.gif Op zondag 14 april 2019 21:14 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Maar wat velen als feit neerzetten, hoeft dat helemaal niet te zijn. Als de 1 bijv. zegt "jessie werkt hard, ik zie het zelf dus het is een feit", en de ander ervaart dat totaal niet zo, wat maakt dan dat de 1 meer gelijk heeft dan de ander?

En al zijn het wel voldongen feiten en is iemand het er alsnog niet mee eens, dan nog. Is het zo'n ramp als iemand die feiten niet wil geloven? Er wordt zo veel energie besteed aan het maar gelijk willen krijgen. Als je weet dat je gelijk hebt, wat maakt het dan uit wat de ander denkt?
pi_186220525
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:14 schreef mootie het volgende:

[..]

Nee, doodmoe van dat goedpraten.
Dus een andere mening is 'goed praten'?
Dan praat jij ook goed :6
pi_186220552
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:17 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Om het feit dat iemand die regelmatig 'snotkoker' gebruikt vanmorgen is 'weggetreiterd' uit de Cos?

Ik trek geen partij hoor, maar kijk ook eens naar wat opmerkingen met 'de ander' doet.
Je trekt overduidelijk partij, probeert onnodig veel te relativeren. De Cos in de morgen is al maanden niet te doen. Vrij weinig over de streams, in elke post staat snotkoker, een beetje off topic-gereutel, veel gehaat.

Dat is mijn mening :+
pi_186220560
quote:

[..]

Ja. En sorry hoor, maar zeer terecht. Weet jij wel hoeveel users er wegblijven om die user o.a.
Mag wel eens doordringen volgens mij.
De Cos is meer dan alleen de rode lippen / cq lichaamsdelen brigade
pi_186220576
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:18 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Dus een andere mening is 'goed praten'?
Dan praat jij ook goed :6
Laat maar, dat bord is te dik.
pi_186220585
quote:

[..]

Dan voel ik me inmiddels ook weggetreiterd uit de cos want alle opmerkingen doen ook wat met mij
pi_186220600
quote:
99s.gif Op zondag 14 april 2019 21:17 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Mijn hemel. Hoe vaak moet er nu nog vertelt worden dat het niet om die neus gaat. Je blijft er maar op terug komen. Ondanks wat er allemaal al op gezegd is
Je geeft zelf aan dat je misselijker wordt van het woord snotkoker dan van het gesnuif van Jessie zelf?
pi_186220619
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:17 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Maar wat velen als feit neerzetten, hoeft dat helemaal niet te zijn. Als de 1 bijv. zegt "jessie werkt hard, ik zie het zelf dus het is een feit", en de ander ervaart dat totaal niet zo, wat maakt dan dat de 1 meer gelijk heeft dan de ander?

En al zijn het wel voldongen feiten en is iemand het er alsnog niet mee eens, dan nog. Is het zo'n ramp als iemand die feiten niet wil geloven? Er wordt zo veel energie besteed aan het maar gelijk willen krijgen. Als je weet dat je gelijk hebt, wat maakt het dan uit wat de ander denkt?
Blabla semi-intellectueel gebrabbel, ‘moeilijke’ woorden, dat maakt het nog niet waar.
pi_186220631
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:20 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Je geeft zelf aan dat je misselijker wordt van het woord snotkoker dan van het gesnuif van Jessie zelf?
Je wil gewoon niet bij het punt blijven :{
pi_186220640
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 21:17 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Ja. Lekker gemakkelijk als je dat als feit neerzet. Want dat kan objectief bekeken worden.
Ga maar lezen wat een feit betekent :Y
Die worden net zo hard ontkent. Niks met mening te maken.
Als ik zou typen dat Jessie de vaatwasser heeft leeggehaald zeggen 'die' dat dat niet zo is.
Het is gewoon een feit als je hebt gezien dat Jessie de vaatwasser heeft leeggehaald.
Dat heeft geen bal met een mening te maken
pi_186220648
quote:

[..]

tientallen dezelfde opmerkingen op 1 ochtend daarover elke dag weer? het is heel vervelend lezen
pi_186220668
quote:

[..]

Beter lezen. Dat heb ik niet ZO geschreven. Ga maar terug lezen, ga het je niet weer uitleggen
pi_186220672
Is dit promotie?
Just think twice
Before you cast your stone at someone's soul
It's their life, So the choice is theirs and theirs alone....
pi_186220675
quote:
99s.gif Op zondag 14 april 2019 21:21 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Ja. Lekker gemakkelijk als je dat als feit neerzet. Want dat kan objectief bekeken worden.
Ga maar lezen wat een feit betekent :Y
Die worden net zo hard ontkent. Niks met mening te maken.
Als ik zou typen dat Jessie de vaatwasser heeft leeggehaald zeggen 'die' dat dat niet zo is.
Het is gewoon een feit als je hebt gezien dat Jessie de vaatwasser heeft leeggehaald.
Dat heeft geen bal met een mening te maken
Maar wat maakt het uit als die ander het alsnog wil ontkennen? Word je daar persoonlijk door benadeeld?
pi_186220681
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 21:15 schreef Ranah het volgende:

[..]

Ik voel me niet vrij het voor Jessie op te nemen als er weer iets onwaars wordt geschreven en ik heb geen behoefte bladzijden lang hetzelfde te lezen over zijn neus ophalen en dat dag in dag uit.
Bij geen van de andere bewoners gebeurt dit zo extreem vaak en ik moet zo veel scrollen dat ik al behoorlijk afgehaakt ben jammer genoeg
Je mag het gewoon voor Jessie opnemen hoor. Meningen zullen altijd verschillend blijven, en eerlijk gezegd is Jessie ook erg vaak in beeld dus dat dat COS oproept is logisch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')