Ja dat denk ik van Driepink ook nog altijd, maar de waarheid is anders.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ergens is dat mooi. Maar je zou toch wel moeten weten dat ik hier niet mod
.
Driepink is klb mod toch? Ik bemoei me alleen met de mentaal uitgedaagden.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja dat denk ik van Driepink ook nog altijd, maar de waarheid is anders.
Maar een geruststellende gedachtehelemaal zin in je
Ik heb geen moeder. Ik heb @Flamarande & @Samzz als ouders met @yvonne als mijn grootmoeder.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gooit gehaktbal naar Monopoly zijn moeder
nee dat is Vanillekwarkquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:41 schreef Catkiller het volgende:
Driepink is toch die user met een blauwe naam die verder niks kan
Zegt me niksquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:41 schreef Catkiller het volgende:
nee dat is haagsquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:41 schreef Catkiller het volgende:
Misschien kan hij wel een enorme drol draaien zonder probleem. Je kan het belachelijk vinden, maar het is wel een prestatie.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:41 schreef Catkiller het volgende:
Dit maakt je seksuele toespelingen wel een beetje raar.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb geen moeder. Ik heb @:Flamarande & @:Samzz als ouders met @:yvonne als mijn grootmoeder.
nee dat is chevyquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:41 schreef Catkiller het volgende:
oefquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:41 schreef Catkiller het volgende:
MAATquote:
Ik pis over je examen heen, met je IQ van een ongeletterde zeeleeuw.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Examenweek voor middelbare scholieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |