Opmaken en haartjes doen is belangrijker. Ze moet er wel goed uit zien als ze de wind van voren krijgtquote:Op zondag 24 maart 2019 09:02 schreef yaello het volgende:
Shelley heeft niet door dat het al tijd is
vandaar die haarlakquote:Op zondag 24 maart 2019 09:03 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Opmaken en haartjes doen is belangrijker. Ze moet er wel goed uit zien als ze de wind van voren krijgt
Ach zodra d'r bezoek binnenkomt moet ze toch weer janken, zoals altijd. Dus waarom al die moeite doenquote:Op zondag 24 maart 2019 09:03 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Opmaken en haartjes doen is belangrijker. Ze moet er wel goed uit zien als ze de wind van voren krijgt
Echt niet,dat is het enige mooie aan haar.quote:Op zondag 24 maart 2019 09:04 schreef cobain1994 het volgende:
k zeg niets meer aan doen... (kort kapsel zou haar meer staan)
[ afbeelding ]
Dat vind ik ook.quote:Op zondag 24 maart 2019 09:07 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Echt niet,dat is het enige mooie aan haar.
Zo heeft ieder zijn smaak..quote:Op zondag 24 maart 2019 09:07 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Echt niet,dat is het enige mooie aan haar.
Ze is bloednerveus, voelt ze niet.quote:Op zondag 24 maart 2019 09:10 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ze is wel erg zomers gekleed. Lijkt me nogal koud op dit tijdstip
Hoezo in eens bemoeien, ze ziet dat Katie ergens in aan het trekken is. Normaal dat ze er dan wat van zegt.quote:Op zondag 24 maart 2019 09:10 schreef pollewop77 het volgende:
Shelley gaat zich ineens met Katie bemoeien en schreeuwt Katie niet doen en gaat weer verder ijsberen
Ja, echt he, zag erik ook al in korte broek lopenquote:Op zondag 24 maart 2019 09:10 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ze is wel erg zomers gekleed. Lijkt me nogal koud op dit tijdstip
Die gaat op zijn lazer krijgen, lijkt hetquote:
Dat verstond ik ook, maar later vroeg ze naar \jessie, dus denk tik het maar nietquote:Op zondag 24 maart 2019 09:14 schreef danaqui het volgende:
Zegt ze nou? ik wil niemand zien alleen Franny?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |