abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7730571
Goedendag mensen,

Ik heb de laatste tijd veel problemen met mijn ouders soms is het gewoon niet meer uit te houden wordt er knetter gek van.

Nu zou ik graag zsm uit huis gaan maar waar moet ik heen?

Heb wel zitten kijken voor een huurhuisje maar dan moet je ongeveer dik 4 jaar ingeschreven staan in die regio. (En zo lang kan ik niet wachten)
Aangezien ik nu 20 jaartjes ben en sta nergens ingeschreven voor iets #$Stomstom ik weet het$%# hoe kan ik dan zsm uithuis voor dat ze me er zelf uit gooien?

Alvast bedankt

Milf maandag 6 januari 2003 @ 00:18:00 #2
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_7730602
niet.. klinkt hard maar je zult netzo lang op een huis moeten wachten als de rest die een huis wil en al 4 jaar wacht.

of je moet bij vrienden gaan wonen. maar dat is vaak ook geen optie

👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_7730622
Als het echt crisis is, kijk dan eens naar begeleid kamerbewonen. Is een heel erg mooi opstapje.

Anders zit er niks anders op dan een kamer (en een inkomen) te zoeken.

Probeer eens met ze te praten, als dat nog kan.

pi_7730624
een kamer ?

een woning/flat van een particuliere stichting ?

etc etc...

er zijn genoeg opties buiten de gemeentelijke puntensysteem om.

Punt is dat flats/woningen dan meestal duurder zijn dan via de gemeente. De service is aan de andere kant weer beter !

Maar een kamer... dat moet te betalen zijn !

Dan kan je ook nog langs makelaars..die hebben ook lijsten.

Succes

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_7730644
Hebben ze geen huisvesting op de campus waar jij studeert (als je studeert)?
Ars longa, vita brevis
pi_7730673
Enige manier om snel een woning te krijgen is een urgentieverklaring, maar dat zal wel niet lukken, dan moet je best flink in de shit zitten, dus dat wordt het iets particuliers of iets dergelijks.....
pi_7734725
hij is 20, hij kan toch gewoon een kamer zoeken ofzo....of een studio. iets buiten dat gemeentelijke gedoe om ofzo. en begeleid kamerwonen lijkt me nou ook niet iets voor een 20-jarige, dan kun je het ook wel zelf hoor.....

Dus zoek gewoon een kamer en ga het huis uit:) moet je wel geld hebben natuurlijk.......

The greatest thing you'll ever learn, is how to love and be loved in return
pi_7735185
quote:
Op maandag 6 januari 2003 00:19 schreef Conflict het volgende:
Als het echt crisis is, kijk dan eens naar begeleid kamerbewonen. Is een heel erg mooi opstapje.
Zekers...

*ervaring mee heeft...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')