doe eens aardigquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En je bent wel een beetje een bitch soms
Jawel maar het gaat om de handeling en dat je daarna nog even snel elkaar aan kijkt.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:17 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Aw worden ze anders niet nat voor je
Stel je niet zo aan man, ik ben beter van je gewendquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
gast, ze is al 30 geweest, doe normaal
Sow hallo heyquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
gast, ze is al 30 geweest, doe normaal
Heerlijk.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat de wind maar lekker door het bladerdek mag gaan
op wat voor manier?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:19 schreef Driepink het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan man, ik ben beter van je gewend
Is dat serieus een vraag die je moet stellen gast?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oh, ken beiden niet, maar je vind beiden te dom en simpel om achteraan te zitten dus?
Je krijgt haar nooit echt te pakkenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oh, ken beiden niet, maar je vind beiden te dom en simpel om achteraan te zitten dus?
MONO WANNEER GAAN WE KOTSENquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Is dat serieus een vraag die je moet stellen gast?
ik vind 30 ook oud, hoop voor die tijd wel dood te zijn eigenlijk, geen zin om andere mensen tot last te zijn in de supermarkt enzoquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik dacht steeds dat jij een van de normalere was, maar als je 30 al oud vind..
Jammer, ik vond je net gezellig wordenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik vind 30 ook oud, hoop voor die tijd wel dood te zijn eigenlijk, geen zin om andere mensen tot last te zijn in de supermarkt enzo
Begrijpelijk, had ik vandaag ook weer.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:21 schreef McGrath het volgende:
geen zin om andere mensen tot last te zijn in de supermarkt enzo
Ik vond je nog steeds vervelendquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:21 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jammer, ik vond je net gezellig worden
Wij hebben voor zover ik weet nog nooit samen gekotst. Hoewel 1 keer de eerste keer moet zijn, doe ik het liever door heel veel te eten en daar van te moeten braken. Dan leg je tenminste nog een goede straatpizza neer.quote:
echt he, als je zo oud bent dat je vergeet welke boodschappen je moet halen en dus midden in het pad je boodschappenlijstje moet gaan bestuderen mag je van mij echt omvallen.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Begrijpelijk, had ik vandaag ook weer.
Eeeuhm met mijn pink nog wel en 3 procent van mijn aandacht en brein denk ik zo.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:21 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je krijgt haar nooit echt te pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |